Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság
felvételt hirdet minősített iratok kezeléséért felelős biztonsági vezető feladatokat ellátó beosztás betöltésére
Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság
Igazgatási és Iratkezelési Főosztály
Iratkezelési Osztály
Beosztás: minősített iratok kezeléséért felelős biztonsági vezető
Besorolás: hivatásos D
Cím: 1117 Budapest, Budafoki út 60.
Munkarend: hivatali
Jogviszony: határozatlan idejű, hivatásos szolgálati jogviszony
Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának
szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)
meghatározottak szerint
Főbb feladatok:
- ·a minősített adatok kezelésére vonatkozó jogszabályokban a biztonsági vezető számára meghatározott feladatok végrehajtása
A beosztás betöltésének követelményei:
- ·magyar állampolgárság;
- ·büntetlen előélet;
- ·cselekvőképesség;
- ·legalább középfokú „C” típusú nyelvvizsga angol nyelvből;
- ·vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség a munkába állást megelőzően
- a minősített adatok kezelésének vagy védelmének területén szerzett legalább egy év szakmai gyakorlattal vagy sikeres titkos ügykezelői vizsgával rendelkezik
- a 30/2015. (VI. 16.) BM rendelet 9. mellékletnek megfelelő felsőfokú rendészeti szakképzettség,
- egészségügyi, pszichológiai és fizikai alkalmasság,
- hivatásos jogviszony;
- felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek;
- nemzetbiztonsági ellenőrzésen való megfelelés
- megbízhatóság, precizitás, jó kommunikációs és problémamegoldó készség, nagyfokú felelősségérzet, önállóan és csapatban is jó teljesítmény, alkalmazkodás, munkabírás, terhelhetőség
A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:
- titkos ügykezelői vizsga
- RobotZsaru rendszer haladó szintű ismerete
- biztonsági vezető munkakörben szerzett tapasztalat
Elvárt kompetenciák:
- együttműködő képesség;
- terhelhetőség, stressztűrő képesség;
- minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság);
- figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására;
- megbízhatóság;
- problémamegoldó képesség, kezdeményezőkészség;
- jó kommunikációs készség írásban és szóban;
- pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés;
- újításokra nyitott, kreatív személyiség.
A jelentkezőnek be kell nyújtania:
- részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit;
- motivációs levelet;
- iskolai végzettséget, szakképesítést, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatát;
- TÜK vizsgát vagy a minősített adatok kezelésével kapcsolatos jártasságot igazoló iratok
- három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványát (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele);
- a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul;
- a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.
A jelentkezés határideje: 2023. február 15.
Az elbírálás határideje: 2023. február 28.
A munkakör betöltésének legkorábbi kezdete: 2023. március 15.
A jelentkezés benyújtásának helye és módja:
Jelentkezését a 106-Szü-164/5/2023.H. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.
A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.
A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.