Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. június 15-től (hétfőtől) az online időpontfoglalás mellett, sürgős és halaszthatatlan ügyekben már a személyes ügyintézésre is lesz lehetőség.
Kérjük, hogy a járványügyi óvintézkedéseket lehetőség szerint tartsák be.
Személyes ügyintézés és online időpontfoglalás az alábbi ügyeknél ismét lehetséges:
- - Regisztrációs igazolás
- - Letelepedési/bevándorlási engedély
- - Tartózkodási kártya EGT állampolgár harmadik országbeli családtagjának és állandó tartózkodási kártya
- - Tartózkodási engedély
- - Tartózkodási okmány csere/pótlás
- - Meghívólevél
- - Ideiglenes tartózkodásra jogosító igazolás kiadás/hosszabbítás
- - Vízum hosszabbítás
Kérjük, hogy hiánypótlás benyújtása érdekében ne foglaljanak időpontokat. A hiánypótlást az elektronikus online idegenrendészeti rendszeren (Enter Hungary) vagy postán keresztül küldjék meg.
Kérjük, hogy a kérelmek előterjesztésére, bejelentések megtételére lehetőség szerint az online idegenrendészeti rendszert, az Enter Hungary (https://enterhungary.gov.hu/eh/) felületet szíveskedjenek használni.
Enter Hungary felületen beadható kérelmek:
- - Tartózkodási engedélyek (16 féle cél) kiadása és hosszabbítása
- - Ideiglenes tartózkodási engedély
- - Hallgatói mobilitás
- - Foglalkoztatás megkezdése és megszűnése
- - Foglalkoztatást nem megkezdő bejelentés
- - Szálláshely megváltozása
- - Kutatói rövidtávú mobilitás
- - Magyarországon született harmadik országbeli állampolgárságú gyermek születése
Kérjük a fentiek tudomásul vételét és szíves megértésüket!
Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság