Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. március 23-tól (hétfőtől) csak új időpontfoglalással rendelkező ügyfeleket fogadunk kirendeltségeinken!
A jelenlegi járványügyi helyzetre való tekintettel, 2020. március 23-tól (hétfőtől) az eddig lefoglalt ügyintézési időpontok – valamennyi kirendeltség esetében – törlésre kerülnek.
Személyes ügyintézésre CSAK sürgős és halaszthatatlan ügyben és csak új időpont foglalás esetén van lehetőség!
Amennyiben nincs új időpontfoglalásuk, abban az esetben személyesen nem tudjuk fogadni!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a https://enterhungary.gov.hu/eh/ oldalon keresztül – személyes ügyintézés nélkül – az alábbi ügyek intézhetőek:
- tartózkodási engedélyek (16 féle cél) kiadása és hosszabbítása
- EGT állampolgár regisztrációs igazolás
- EGT állampolgár harmadik országbeli családtagjának tartózkodási kártya és állandó tartózkodási kártya
- Ideiglenes letelepedési engedély (csak első beadás!)
- Ideiglenes tartózkodási engedély (”Working Holiday”)
- Hallgatói mobilitás
- Foglalkoztatás megkezdése és megszűnése
- Foglalkoztatást nem megkezdő bejelentés
- Szálláshely megváltozása
- Kutatói rövidtávú mobilitás
- Magyarországon született harmadik országbeli állampolgárságú gyermek születése
Kérjük Önöket, hogy az EnterHungary felületen alapesetben benyújtható
- nemzeti és
- EK letelepedési engedély, illetve
- Meghívólevél hatósági záradékolása iránti kérelmet
NE nyújtsanak be a veszélyhelyzet fennállása idején!
Kérjük a fentiek tudomásul vételét és szíves megértésüket!