Bevándorlási és Állampolgársági Hivatal

Sajto

E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Client services

Client services

 

Please note that the Certificate of Temporary Residence issued by the Police entitles you to remain in the territory of Hungary for the time period indicated on the certificate.

 

Please appear within the time period indicated on your certificate at the Client Service Office of the Regional Directorate of the National Directorate-General for Aliens Policing (NDGAP) competent according to your place of accommodation for the purpose of further administration. The address and opening hours of the Client Service Offices of NDGAP are the following:

 

 

1.Budapest and Pest County Regional Directorate

1117 Budapest, Budafoki út 60. Monday – Thursday 8.00 – 14.00, Friday 8.00 – 12.00

1135 Budapest, Szegedi út 35-37. Monday – Thursday 8.00 – 14.00, Friday 8.00 – 12.00

 

 

2.North Plain Regional Directorate

4033 Debrecen, Sámsoni út 145. Monday 7.30 – 13.00, Tuesday 7.30 – 16.00, Thursday 12.00 – 17.00, Friday 7.30 – 12.00

4400 Nyíregyháza, Szent István út 9. Monday, Wednesday 10.00 – 15.00

5000 Szolnok, Baross u. 45-51. Tuesday 10.00 – 15.00

 

3.South Plain Regional Directorate

6724 Szeged, Bakay Nándor u. 3/A. Monday – Wednesday 7.30 – 16.00, Thursday 7.30 – 17.00

6000 Kecskemét, Irinyi u. 17/B. Monday  9.00 – 17.00, Thursday 9.00 – 16.00, Friday 9.00 – 12.00

5600 Békéscsaba, Kétegyházi út 10. Tuesday, Wednesday 8.00 – 16.00, Thursday 7.30 – 17.00, Friday 8.00 – 11.00

 

4.North Hungary Regional Directorate

3526 Miskolc, Hatvanötösök útja 2. Monday, Tuesday 7.30 – 16.00, Wednesday 7.30 – 17.00, Friday 7.30 – 14.00

3300 Eger, Grónay Sándor utca 3. Tuesday, Thursday 9.00 – 15.00

2660 Balassagyarmat, Kossuth u. 43. Monday  7.30 – 16.00, Wednesday 7.30 – 17.00

 

5.South Transdanubia Regional Directorate

7623 Pécs, Csend u. 3. Monday 8.00 – 17.30, Tuesday, Thursday 8.00 – 16.00, Wednesday 9.00 – 15.30

7400 Kaposvár, Széchenyi tér 3. Monday 9.30 – 16.30, Wednesday 9.30 – 15.30, Friday 9.30 – 12.00

7100 Szekszárd, Szent István tér 23. Tuesday 12.00 – 16.30, Thursday 9.30 – 15.30

 

6.Middle Transdanubia Regional Directorate

8000 Székesfehérvár, József Attila u. 38. Monday 7.30 – 17.00, Tuesday – Thursday 7.30 – 16.00

2800 Tatabánya, V, Győri út 13. Monday 8.30 – 16.30, Tuesday, Thursday 8.30 – 15.00

8200 Veszprém, Levendula utca 1. Monday 8.30 – 16.30, Tuesday, Thursday 8.30 – 15.00

 

7.West Transdanubia Regional Directorate

9026 Győr, Szövetség u. 17. Monday, Wednesday 7.30 – 12.00 12.30 – 16.00, Tuesday 7.30 – 12.00, Thursday 7.00 – 12.00 12.30 – 17.00

9700 Szombathely, Kisfaludy S. u. 1. Monday 9.00 – 16.00

8900 Zalaegerszeg, Mártírok útja 42-44. Tuesday 9.00 – 15.00, Thursday 9.00 – 14.00

 

You may find additional information regarding the procedures of NDGAP and the changes of opening hours of the Client Service Offices on the website at www.oif.gov.hu. It is also possible to book an appointment for administration on the website.

 

 

Titkos ügykezelő - Budafoki út (07.30.)

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet jogtanácsos beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Igazgatási és Iratkezelési Főosztály

                                             Igazgatási Osztály

Beosztás: titkos ügykezelő

Besorolás: RIASZ/B

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának   

szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.) meghatározottak szerint 

 

Feladatok:    

  • ·A Főigazgatóság által kezelt minősített adatot tartalmazó iratok kezelése.
  • ·Papír alapú minősített adatot tartalmazó iratok átvétele, továbbítása, tárolása, selejtezése.
  • ·Minősített adatot tartalmazó elektronikus iratok kezelése.
  • ·Közreműködés minősített adatokkal kapcsolatos feladatok végrehajtásában.
  • ·Közreműködés nyílt iratokkal kapcsolatos iratkezelési feladatok végrehajtásában.

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság
  • ·büntetlen előélet
  • ·cselekvőképesség
  • ·középfokú végzettség
  • ·tük vizsga
  • ·nemzetbiztonsági ellenőrzéshez való hozzájárulás

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Minősített adatok kezelésével kapcsolatos tapasztalat
  • Meglévő nemzetbiztonsági ellenőrzés
  • RobotZsaru ügyviteli rendszer ismerete
  • közigazgatási, rendvédelmi szervnél szerzett gyakorlat

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • jó kommunikációs készség,
  • terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét és elérhetőségeit
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatát
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A munkakör betöltésének feltétele három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele). További feltétel a nemzetbiztonsági szolgálatokról szóló 1995. évi CXXV. törvény 67-71. § szerinti nemzetbiztonsági ellenőrzés eredményes lefolytatása.

 

 

A jelentkezés határideje: 2023. július 30.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. augusztus 04.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2023. augusztus 15.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

 

Jelentkezését az azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

 

Osztályvezető - Budafoki út (07.10.)

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet osztályvezető beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Igazgatási és Iratkezelési Főosztály

                                             Iratkezelési Osztály

Beosztás: Osztályvezető

Besorolás: RIASZ/osztályvezető

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: általános

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:    

 

Az osztályvezető felel az Iratkezelési Osztály tevékenységének irányítása mellett az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság iratkezelési tevékenységének szakmai irányításáért, az iratkezeléssel kapcsolatban felmerült problémák megoldásáért, a szükséges egyeztetési folyamatok végrehajtásáért. Az osztályvezető önállóan előkészíti a szükséges szabályozó és egyéb iratokat, vezeti a szükséges nyilvántartásokat és szervezi az osztály napi munkavégzését. Az osztályvezető kapcsolatot tart a Főigazgatóságon belül és azon kívül az iratkezeléssel összefüggő kérdésekben.

 

A beosztás - megfelelő végzettség esetén - hivatásos jogviszony keretében is betölthető.

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság
  • ·büntetlen előélet
  • ·cselekvőképesség
  • ·felsőfokú végzettség
  • ·legalább középfokú „C” típusú nyelvvizsga angol nyelvből
  • ·kifogástalan életvitel ellenőrzéshez való hozzájárulás

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • vezetői beosztásban szerzett gyakorlat
  • közigazgatási, rendvédelmi szervnél szerzett gyakorlat
  • RobotZsaru rendszer haladó szintű ismerete
  • ·a 2015. évi XLII. törvény hatálya alá tartozó rendvédelmi szerv állományának tagja
  • ·TÜK vizsga
  • ·minősített adatkezelés területén szerzett tapasztalat

 

 

Elvárt kompetenciák:

Az osztályvezető felel az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság iratkezelési tevékenységének szakmai irányításáért, kapcsolatot tart a Főigazgatóságon belül és azon kívül az iratkezeléssel összefüggő kérdésekben. Erre tekintettel a meghirdetett állás betöltéséhez szükséges

  • együttműködő képesség,
  • jó kommunikációs készség,
  • terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét és elérhetőségeit
  • motivációs levelet
  • iskolai végzettséget, szakképesítés igazoló okiratok másolata
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2023. július 10.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. július 17.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2023. augusztus 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését a 106-Szü-164/66/2023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Jogi előadó - pályakezdő jogász - Budafoki út (07.10.)

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet jogi előadó beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Igazgatási és Iratkezelési Főosztály

                                             Igazgatási Osztály

Beosztás: Jogi előadó - pályakezdő jogász

Besorolás: RIASZ/E

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: általános

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.) meghatározottak szerint 

 

Feladatok:    

  • ·a Főigazgatóság hatáskörébe tartozó jogszabály tervezetek véleményezése
  • ·megállapodások és belső intézkedések előkészítése
  • ·személyes adat és közérdekű adat megismerésére vonatkozó megkeresések megválaszolása
  • ·jelentések összeállítása
  • ·ellenőrzések koordinálása

 

A sikeres pályázónak lehetősége lesz a közigazgatási és rendészeti igazgatási területen jártasságra szert tenni, a szakvizsga letételéhez szükséges gyakorlati időt megszerezni. Az ellátandó feladatok magukban foglalják a jogszabályalkotással kapcsolatos általános feladatokat, valamint lehetőséget biztosítanak átfogó, több szakterületet is érintő szabályozási és szervezési tapasztalatok megszerzését.

 

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság
  • ·büntetlen előélet
  • ·cselekvőképesség
  • ·jogi egyetemi végzettség
  • ·legalább középfokú „C” típusú nyelvvizsga angol nyelvből
  • ·kifogástalan életvitel ellenőrzéshez való hozzájárulás

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • közigazgatási, rendvédelmi szervnél szerzett gyakorlat
  • felsőfokú „C” típusú nyelvvizsga angol nyelvből
  • RobotZsaru rendszer haladó szintű ismerete
  • ·a 2015. évi XLII. törvény hatálya alá tartozó rendvédelmi szerv állományának tagja

 

Elvárt kompetenciák:

  • vezetői irányítás mellett önálló munkavégzés
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására, minőségorientáció
  • jó kommunikációs készség,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét és elérhetőségeit
  • motivációs levelet
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2023. július 10.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. július 17.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2023. augusztus 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését a 106-Szü-164/65/2023.R azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Belügyi alapok
  • Belügyi alapok

     

    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság által az Európai Unió Belügyi Alapok társfinanszírozásával megvalósított projektekről bővebben itt olvashat.

     

    logo mmia pici

     

     

Hirdetmények

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság a 2005. november 1-jét követően indult eljárásokban hatósági döntéseit a jogszabályban meghatározott esetekben hirdetményi úton honlapján is közzéteszi. Amennyiben a lenti keresőbe beírt adatokkal nincs találat, kérem, kattintson a HIRDETMENY linkre és ismételje meg a keresést a megjelenő felületen.

HIRDETMENY

OIF logó nagyonnagyonkicsi

 

 

ORSZÁGOS IDEGENRENDÉSZETI FŐIGAZGATÓSÁG

OK