Bevándorlási és Állampolgársági Hivatal

Sajto

E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Engedélyügyi előadó - Miskolc (05.22.)

  Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet engedélyügyi előadó beosztás betöltésére

 

Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                            Észak-magyarországi Regionális Igazgatóság

                                            

Beosztás: engedélyügyi előadó

Besorolás: RIASZ

Munkavégzési  hely: 3526 Miskolc, Hatvanötösök  útja 2.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozott idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:    

  • ·engedélyügyi kérelmek elbírálása
  • ·nyilvántartások kezelése
  • ·kapcsolattartás más szervezeti egységekkel

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság.
  • ·büntetlen előélet,
  • ·cselekvőképesség,
  • ·legalább középfokú végzettség
  • ·kifogástalan életvitel ellenőrzéshez való hozzájárulás és megfelelés,
  • foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés,

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Robotzsaru rendszer haladó szintű ismerete,
  • kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség,
  • idegenrendészeti szakterületen szerzett tapasztalat.

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • jó kommunikációs készség,
  • terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • jó kommunikációs készség írásban és szóban,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit, fényképét
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

 

A jelentkezés határideje: 2023. május 22.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. május 31.

A munkakör betöltésének legkorábbi kezdete: 2023. június 15.

 

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését a 106-Szü-164/53/2023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kell eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy . pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Titkársági előadó/ tanszéki adminisztrátor - Üllői út (05.22.)

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet titkársági előadó beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 Személyügyi Főosztály

NKE RTK Bevándorlási Tanszék

Beosztás: titkársági előadó/ tanszéki adminisztrátor

Besorolás: középfokú végzettséggel RIASZ B

felsőfokú végzettséggel RIASZ E

Munkavégzés helye: 1083 Budapest, Üllői út 82.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:    

  • Beérkező küldemények érkeztetése, kimenő iratok expediálása, postázása, iktatás a POSZEIDON rendszerben
  • Irattárazási, iratkezelési feladatok ellátása, iratok digitalizálása
  • ·Nyilvántartások kezelése
  • ·Személyügyi, pénzügyi részjelentések előkészítse
  • ·NEPTUN egységes tanulmányi rendszer kezelése
  • ·Plágium ellenőrző rendszer kezelése

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság
  • ·büntetlen előélet
  • ·cselekvőképesség
  • ·legalább középfokú végzettség
  • ·foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés
  • ·felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
  • ·kifogástalan életvitel ellenőrzéshez való hozzájárulás

 

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • rendvédelmi szervnél szerzett gyakorlat
  • hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

 

Elvárt kompetenciák:

  • megbízhatóság, precizitás
  • jó kommunikációs és problémamegoldó készség
  • gyors döntési és jó helyzetfelismerő képesség
  • nagyfokú felelősségérzet
  • önállóan és csapatban is jó teljesítmény, alkalmazkodás, tolerancia
  • magas fokú terhelhetőség

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit
  • motivációs levelet
  • iskolai végzettséget, szakképesítést, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2023. május 22.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. május 26.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2023. június 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését a 106-Szü-164/52/2023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Főelőadó (engedélyügyi) - Debrecen (05.15.)

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet főelőadó beosztás (engedélyügyi feladatkör) betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Észak-alföldi Regionális Igazgatóság

Beosztás: főelőadó (engedélyügyi)

Besorolás: RIASZ E

Cím: 4033 Debrecen, Sámsoni út 145.

Munkarend: hivatali/vezényléses

 

Jogviszony: határozott idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Főbb feladatok:    

  • idegenrendészeti (engedélyügyi) hatósági jogalkalmazói feladatok ellátása,
  • külföldiek tartózkodási ügyeinek intézése körében ügyfélfogadással kapcsolatos feladatok ellátása,
  • tartózkodási ügyekben döntési javaslatok előkészítése,
  • határozatok, végzések tervezeteinek elkészítése a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően,
  • jegyzőkönyvi meghallgatások lefolytatása,
  • kapcsolattartás más szervezeti egységekkel és más hatóságokkal.

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • magyar állampolgárság,
  • büntetlen előélet,
  • kifogástalan életvitel ellenőrzés,
  • felsőfokú végzettség,
  • jó kommunikációs készség magyar és angol nyelven,
  • rugalmasság, dinamikusság, felelősségtudat, terhelhetőség, tolerancia,
  • foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés,
  • ·felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek,
  • ·vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítése.

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • ·jogász vagy igazgatásszervező szakon vagy rendészeti felsőoktatásban szerzett végzettség,
  • ·további (különösen angol), illetve magasabb szintű aktív nyelvismeret,
  • ·gépjárművezetői engedély.

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • terhelhetőség, stressztűrő-képesség,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele),
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.

 

A jelentkezés határideje: 2023. május 15.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. május 19.

A munkakör betöltésének kezdete legkorábban: 2023. június 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését a 106-SZÜ-164/51/2023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

2023. május 1-jén az ügyfélfogadás szünetel / Closed for public holiday

LOGO kicsi

 

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket,

 hogy 2023. május 1-jén ügyfélszolgálati irodáink ZÁRVA tartanak.

Megértésüket köszönjük!

  

 

Dear Clients!

Please note that all of our offices will be CLOSED for the public holiday on the 1st of May 2023.

Thank you for your understanding!

Belügyi alapok
  • Belügyi alapok

     

    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság által az Európai Unió Belügyi Alapok társfinanszírozásával megvalósított projektekről bővebben itt olvashat.

     

    logo mmia pici

     

     

Hirdetmények

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság a 2005. november 1-jét követően indult eljárásokban hatósági döntéseit a jogszabályban meghatározott esetekben hirdetményi úton honlapján is közzéteszi. Amennyiben a lenti keresőbe beírt adatokkal nincs találat, kérem, kattintson a HIRDETMENY linkre és ismételje meg a keresést a megjelenő felületen.

HIRDETMENY

OIF logó nagyonnagyonkicsi

 

 

ORSZÁGOS IDEGENRENDÉSZETI FŐIGAZGATÓSÁG

OK