Bevándorlási és Állampolgársági Hivatal

OIF

E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Ügyintéző - Budafoki út (01.20)

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet ügyintézői feladatokat ellátó beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Nemzetközi Együttműködési Főosztály

                                             Dublini Koordinációs Osztály

Beosztás: főelőadó (ügyintéző)

Besorolás: RIASZ E

Cím: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozott idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Főbb feladatok:    

  • kapcsolattartás hazai és uniós rendészeti, igazgatási és menekültügyi szervekkel (megkeresések, illetve válasziratok előkészítése)
  • végzéstervezetek készítése
  • védiratok előkészítése közigazgatási peres eljárásban
  • a Dublini Rendeletek hatálya alá tartozó személyek átadás-átvételével összefüggő tevékenységek koordinálása

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság
  • ·büntetlen előélet
  • ·felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
  • felsőfokú végzettség
  • középfokú „C” típusú nyelvvizsga angol nyelvből
  • foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • RZS rendszer ismerete
  • Nova Irat modul ismerete
  • további nyelvismeret (elsősorban német és/vagy francia)

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség
  • terhelhetőség, stressztűrő képesség
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság)
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására
  • megbízhatóság
  • problémamegoldó képesség, kezdeményezőkészség
  • pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítést, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2023. január 20.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. január 31.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2023. február 1.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

 

Jelentkezését a 106-SZÜ-164/1/2023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Tájékoztató időpontfoglalásról / Information about appointment booking

LOGO kicsi

Tisztelt Ügyfelünk!

 

Tájékoztatjuk, hogy az Országos Idegenrendészeti Főigazgatósághoz történő időpontfoglaláshoz - az eddigiekhez hasonlóan - kötelező megadni az ügyintézéssel érintett ügyfél nevét. Amennyiben jogi képviselőként vagy meghatalmazottként jár el, abban az esetben is az eljárással érintett ügyfél nevét kell megadni. Több ügyfél esetén - ide értve a családokat is - minden ügyfél nevét szükséges megadni. Az időpontfoglalás során az ügyfél teljes nevét (vezetéknév és keresztnév) kell rögzíteni, illetve amennyiben az ügyintézés az EnterHungary rendszeren keresztül indult, a név után kérjük adja meg EH számát (EH betűkódot és 7 vagy 8 számjegy).

 

A fentiektől eltérő időpontfoglalásokat a Főigazgatóság törli. A törlésről a Főigazgatóság tájékoztatást küld a foglaláskor megadott e-mail címre.

 

Felhívjuk a figyelmet, hogy a lefoglalt időpontban kizárólag a foglalásban szereplő ügyfeleket áll módunkban fogadni! Amennyiben a megadott időpontban a foglalásban feltüntetettől eltérő személy jelenik meg, a Főigazgatóságnak nem áll módjában az illetőt a lefoglalt időpontban fogadni. Az így időpontfoglalás nélkül megjelenő ügyfelek ügyintézésére az általános eljárásrend szerint kerül sor.

 


Dear Client,

 

Please be informed that - following the previous practice - when booking an appointment with the National Directorate-General for Aliens Policing (NDGAP) it is required to provide the name of the client concerned. In case you are acting as a legal representative or as an authorized representative, you are also required to provide the name of the client concerned in the procedure. In case of multiple clients - including families -, the name of each client must be provided. When booking an appointment the full name of the client (surname and first name) must be entered and if the procedure was initiated via EnterHungary the EH number (letter code EH with 7 or 8 digits) must be provided together with the name.

 

Appointments different from the above will be cancelled by the NDGAP. A notification of the cancellation will be sent by the NDGAP to the e-mail address provided at the time of booking.

 

Please note that we are only able to receive clients whose names are indicated in the reservation for the booked appointment. If a person different from the one indicated in the reservation appears at the booked time, the NDGAP is unable to receive him/her at the time booked. For clients appearing at NDGAP without an appointment described above client service will be provided in accordance with the general procedure."

 

Tájékoztató kérelmek benyújtásáról 2023. január 1-től

LOGO kicsiTisztelt Ügyfeleink!

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2023. január 1-től az alábbi kérelmek kizárólag elektronikus úton (Enter Hungary) nyújthatók be:

 

–        a regisztrációs igazolás,

–        tartózkodási kártya,

–        állandó tartózkodási kártya,

–        huzamos tartózkodási kártya iránti,

–        a tartózkodási engedély hosszabbítása,

–        a nemzeti és EK letelepedési engedély iránti kérelmek,

–        a szálláshelybejelentés.

 

Felhívjuk továbbá a figyelmet, hogy a kiemelt foglalkoztatók, a jogi képviselők, valamint a képviseletet ellátó jogi személyek is kizárólag elektronikus úton nyújthatnak be kérelmet, kivéve azon kérelmek esetében, amelyek minden esetben csak személyesen nyújthatók be (belföldi kérelmezés kivételes méltánylást érdemlő körülmény megjelölésével, illetve külképviseleten indítható tartózkodási engedély kérelmek).

 

Tájékoztatjuk továbbá, hogy a meghívólevél hatósági záradékolása iránti kérelmet, illetve a látogatás célú tartózkodási engedély kérelmet 2023. január 1-től nem lehet benyújtani.

 

Minden esetben javasoljuk ügyfeleinknek, hogy előzetesen tájékozódjanak az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság honlapján!

Elköszöntek a kórházparancsnokok

DSC 1617

Ünnepélyes kórházparancsnoki állománygyűlés került megtartásra a Készenléti Rendőrségen 2022. december 22-én, amely rendezvényre meghívásra került dr. Takács Péter, egészségügyért felelős államtitkár, prof. dr. Bedros J. Róbert, miniszterelnöki főtanácsadó, országos kórház-főparancsnok helyettes; Jenei Zoltán, az Országos Kórházi Főigazgatóság főigazgatója, dr. Müller Cecília országos tisztifőorvos és a delegáló szervezetek vezetői.

 

A rendezvény elöljárója Dr. Halmosi Zsolt r. altábornagy, országos kórház-főparancsnok volt, aki ezúton köszönte meg a kórházparancsnokok áldozatos munkáját és az együtt töltött 999 nap folyamán nyújtott kiemelkedő munkájukat. Az Országos Kórház-főparancsnokság az egészségügyi veszélyhelyzetre tekintettel 2020. március 29-én jött létre a Rendőrség, az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság és a Magyar Honvédség állományának tagjaiból azzal a céllal, hogy egységes irányítás alatt történjen a SARS2 vírus elleni védekezés a magyar kórházakban és idősotthonokban.

Az állománygyűlésen beszédet mondott még dr. Takács Péter egészségügyért felelős államtitkár is, aki szintén megköszönte a kórházparancsnokok példátlan és kitartó munkáját.

DSC 1549

 

DSC 1594

Belügyi alapok
  • Belügyi alapok

     

    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság által az Európai Unió Belügyi Alapok társfinanszírozásával megvalósított projektekről bővebben itt olvashat.

     

    logo mmia pici

     

     

Hirdetmények

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság a 2005. november 1-jét követően indult eljárásokban hatósági döntéseit a jogszabályban meghatározott esetekben hirdetményi úton honlapján is közzéteszi. Amennyiben a lenti keresőbe beírt adatokkal nincs találat, kérem, kattintson a HIRDETMENY linkre és ismételje meg a keresést a megjelenő felületen.

HIRDETMENY

OIF logó nagyonnagyonkicsi

 

 

ORSZÁGOS IDEGENRENDÉSZETI FŐIGAZGATÓSÁG

OK