Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság
felvételt hirdet jogtanácsos (közbeszerzési) beosztás betöltésére
Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság
Igazgatási és Iratkezelési Főosztály
Igazgatási Osztály
Beosztás: Jogtanácsos (közbeszerzési)
Besorolás: RIASZ/F
Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.
Munkarend: hivatali
Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási
Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának
szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)
meghatározottak szerint
Feladatok:
· Közbeszerzési és beszerzési eljárásokban jogi szakértelem biztosítása, szerződéstervezetek, szerződésmódosítás-tervezetek elkészítése, véleményezése, jogtanácsosként történő ellenjegyzése
· A közbeszerzési és beszerzési eljárások előkészítésében, az ajánlattételi, bírálati, lezáró és teljesítéshez kapcsolódó szakaszok érdemi és adminisztratív feladatainak végzésében való részvétel
- ·Részvétel a közbeszerzési bíráló bizottság munkájában
- ·Együttműködés a közbeszerzési eljárásokba bevont külső szakértő szervezet tagjaival, valamint a Főigazgatóság beszerzési, közbeszerzési eljárást kezdeményező szervezeti egységeivel
- ·Közbeszerzési eljárásokhoz kapcsolódó adat- és információszolgáltatási feladatok végrehajtása
- ·Közbeszerzési kérdésekben vélemények, állásfoglalások előkészítése
- ·A Főigazgatóság működésével összefüggő szerződések, együttműködési megállapodások és egyéb dokumentumok készítése, jogi véleményezése, egyeztetése és ellenjegyzése
A beosztás betöltésének követelményei:
- ·magyar állampolgárság
- ·büntetlen előélet
- ·cselekvőképesség
- ·jogi egyetemi végzettség és szakvizsga
- ·legalább középfokú „C” típusú nyelvvizsga angol nyelvből
- ·kifogástalan életvitel ellenőrzéshez való hozzájárulás
A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:
- ·közbeszerzési szakirányú végzettség
- ·a 2015. évi XLII. törvény hatálya alá tartozó rendvédelmi szerv állományának tagja
- közbeszerzési eljárások bonyolításával, előkészítésével, ellenőrzésével kapcsolatos szakmai tapasztalat
- közigazgatási, rendvédelmi szervnél szerzett gyakorlat
- RobotZsaru rendszer haladó szintű ismerete
Elvárt kompetenciák:
- együttműködő képesség,
- jó kommunikációs készség,
- terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
- minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
- figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
- problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
- határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
- újításokra nyitott, kreatív személyiség.
A jelentkezőnek be kell nyújtania:
- részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét és elérhetőségeit
- motivációs levelet
- iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata
- három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
- a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
- a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához
A jelentkezés határideje: 2023. február 20.
A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. március 5.
A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2023. március 15.
A jelentkezés benyújtásának helye és módja:
Jelentkezését a 106-Szü-164/14/2023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.
A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.
A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.