Sajto

E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Jogtanácsos (RIASZ F) (07. 10.)

Azonosító: 106-Szü-276/42/2024.R

 

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

felvételt hirdet jogtanácsos beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                              Igazgatási és Iratkezelési Főosztály

                                              Igazgatási Osztály

 

Beosztás: Jogtanácsos

 

Besorolás: RIASZ/F

 

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

 

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának   

szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.) meghatározottak szerint 

 

Feladatok:

-          A Főigazgatóság működésével összefüggő szerződések, együttműködési megállapodások és egyéb dokumentumok készítése, jogi véleményezése, egyeztetése és ellenjegyzése

-          A Főigazgatóság teljes körű jogi képviselete, peres és peren kívüli képviselet ellátása (ide nem értve a hatósági döntés felülvizsgálatára irányuló peres eljárásokat)

-          Közbeszerzési és beszerzési eljárásokban jogi szakértelem biztosítása, szerződéstervezetek, szerződésmódosítás-tervezetek elkészítése, véleményezése, jogtanácsosként történő ellenjegyzése

-          Részvétel a közbeszerzési bíráló bizottság munkájában

-          Együttműködés a közbeszerzési eljárásokba bevont külső szakértő szervezet tagjaival, valamint a Főigazgatóság beszerzési, közbeszerzési eljárást kezdeményező szervezeti egységeivel

-          A Főigazgatóság hatáskörébe tartozó jogszabályok előkészítése, más szervek által megküldött jogszabálytervezetek véleményezése

-          Egyedi ügyekben jogi vélemények, szakmai állásfoglalások készítése

-          A Főigazgatóság szakterületei részére jogi támogatás nyújtása

-          Az Igazgatási Osztály feladatkörébe tartozó egyéb ügyekben való részvétel, a napi feladatvégzéssel kapcsolatos jogi támogatás nyújtása

 

A beosztás betöltésének követelményei:

-          magyar állampolgárság

-          büntetlen előélet

-          cselekvőképesség

-          jogi egyetemi végzettség és szakvizsga

-          legalább középfokú „C” típusú nyelvvizsga angol nyelvből

-          kifogástalan életvitel ellenőrzéshez való hozzájárulás

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

-          perképviseleti gyakorlat

-          közigazgatási, rendvédelmi szervnél szerzett gyakorlat

-          RobotZsaru rendszer haladó szintű ismerete

-          a 2015. évi XLII. törvény hatálya alá tartozó rendvédelmi szerv állományának tagja

-          felsőfokú „C” típusú nyelvvizsga angol nyelvből

 

Elvárt kompetenciák:

-          együttműködő képesség,

-          jó kommunikációs készség,

-          terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,

-          minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),

-          figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,

-          problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,

-          határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,

-          újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

-          részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét és elérhetőségeit

-          motivációs levelet

-          iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata

-          három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)

-          a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul

-          a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2024. július 10.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2024. július 15.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2024. augusztus 1.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

 

Jelentkezését a 106-Szü-276/42/2024.R azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

Ügyfélszolgálati előadó (RIASZ B) (07. 10.)

Azonosító: 106-Szü-276/41/2024.R

 

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

felvételt hirdet ügyfélszolgálati előadó beosztás betöltésére

 

Munkahely megnevezése:   Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                               Menekültügyi Igazgatóság

                                               Befogadó Intézmények Szakmai Irányító Osztálya

 

Beosztás: ügyfélszolgálati előadó

 

Besorolás: RIASZ B

 

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

 

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozatlan  idejű

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:

-          ügyfélszolgálati feladatok ellátása, a megjelenő és telefonos ügyfelek tájékoztatása

-          az ügyfelektől kérelmek és okiratok átvétele

-          tartózkodásra és külföldre utazásra jogosító okmányok átadása az ügyfelek részére

-          adatbázisok kezelése

-          kapcsolattartás más szervezeti egységekkel és más hatóságokkal, rendvédelmi szervekkel

-          adminisztrációs feladatok

-          iratok szkennelése, másolása

-          iratanyagok iktatása, expediálása

-          irattári feladatok ellátása;

 

A beosztás betöltésének követelményei:

magyar állampolgárság.

-          büntetlen előélet,

-          cselekvőképesség,

-          legalább középfokú végzettség

-          vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség a munkába állást megelőzően

-          foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés

-          kifogástalan életvitel ellenőrzésben való megfelelés,

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

-          felsőfokú végzettség

-          rendvédelmi szervnél szerzett gyakorlat

-          ügyfélszolgálati munkakörben szerzett tapasztalat

-          arab, pastu, dari, fárszi, urdu nyelv vagy egyéb ismerete

 

Elvárt kompetenciák:

-          aktív, tárgyalóképes angol nyelvismeret

-          felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek

-          megbízhatóság, precizitás

-          jó kommunikációs és problémamegoldó készség

-          gyors döntési és jó helyzetfelismerő képesség

-          nagyfokú felelősségérzet

-          önállóan és csapatban is jó teljesítmény, alkalmazkodás

-          magas fokú terhelhetőség

-          tolerancia és ügyfélorientált szemléletmód

 

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

-          részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit;

-          motivációs levelet;

-          iskolai végzettséget, szakképesítést, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatát;

-          három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele);

-          a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul;

-          a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.

 

A jelentkezés határideje: 2024. július 10.

Az elbírálás határideje: 2024. július 15.

A munkakör betöltésének legkorábbi kezdete: 2024. augusztus 1.

 

A jelentkezés benyújtásának helye:

 

Jelentkezését a 106-Szü-276/41/2024.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kell eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy . pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

Főelőadó - menedékjogi (07. 10.)

Azonosító: 106-Szü-276/40/2024.R

 

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

felvételt hirdet (menedékjogi) főelőadó beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                              Menekültügyi Igazgatóság

                                              Menedékjogi Osztály

Beosztás: főelőadó

 

Besorolás: RIASZ E

 

Cím: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

 

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozott idejű

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:    

-          Ellátja a menekültügyi hatóság hatósági feladatait.

-          Közreműködik menedékjogi kérelmek rögzítésében/elbírálásában.

-          Menekültügyi eljárásokhoz kapcsolódó személyes meghallgatásokat vezet.

-          Figyelemmel követi és alkalmazza a menekültügyi szakterülettel kapcsolatos jogszabályokat és nemzetközi szakmai anyagokat;

-          A szakterületét érintő kérdésekben háttéranyagokat, képzési anyagokat, prezentációkat készít;

-          Közreműködik a belső és harmadik szervek felé küldendő háttéranyagok és részanyagok összeállításában;

-          Megkeresésre állásfoglalást fogalmaz meg a visszaküldés tilalma (non-refouelement) fennállásának és a területen maradás jogának kérdésében;

-          A menekültvédelem területén kapcsolatot tart a nemzetközi és hazai szervekkel, társadalmi szervezetekkel; szakmai egyeztetéseken, konferenciákon vesz részt;

-          Közreműködik a menekültügyi hatósági szakterületet érintő panaszbeadványok elbírálásában;

-          Közreműködik a menekültügyi szakterület zökkenőmentes működését segítő feladatok ellátásában.

 

A beosztás betöltésének követelményei:

-          magyar állampolgárság.

-          büntetlen előélet,

-          cselekvőképesség,

-          vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség a munkába állást megelőzően

-          felsőfokú végzettség (egyetem)

-          foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés

-          kifogástalan életvitel ellenőrzésben való megfelelés,

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

-          kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség

-          jogi végzettség

-          államigazgatásban vagy rendvédelemben szerzett gyakorlat

-          felsőfokú nyelvismeret

 

Elvárt kompetenciák:

-          legalább egy idegen nyelv középfokú ismerete;

-          együttműködő képesség;

-          jó kommunikációs készség;

-          terhelhetőség, kiváló stressz-tűrő képesség;

-          minőségorientáltság (szabálykövetés, alaposság);

-          figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,

-          megbízhatóság;

-          problémamegoldó képesség, kezdeményező készség;

-          határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

-          részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit;

-          motivációs levelet;

-          iskolai végzettséget, szakképesítést, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatát;

-          három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele);

-          a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul;

-          a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.

 

A jelentkezés határideje: 2024. július 10.

Az elbírálás határideje: 2024. július 15.

A munkakör betöltésének legkorábbi kezdete: 2024. augusztus 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye:

 

Jelentkezését a 106-Szü-276/40/2024.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kell eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy . pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

Főelőadó (menedékjogi) RIASZ E (07. 10.)

Azonosító: 106-Szü-276/39/2024.R

 

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

felvételt hirdet (menedékjogi) főelőadó beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                               Menekültügyi Igazgatóság

                                               Menedékjogi Osztály

Beosztás: főelőadó

 

Besorolás: RIASZ E

 

Cím: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

 

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozott idejű

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:    

-          Ellátja a menekültügyi hatóság bírósági peres képviselettel összefüggő feladatait.

-          Figyelemmel követi menedékjogi szakterülettel kapcsolatos, nemzetközi szakmai anyagokat;

-          Az osztály vezetője vagy az igazgató megbízása alapján jogi szakvéleményt alakít ki az általuk megjelölt kérdésekben;

-          A szakterületét érintő kérdésekben háttéranyagokat, képzési anyagokat, prezentációkat készít;

-          Közreműködik a belső és harmadik szervek felé küldendő háttéranyagok és részanyagok összeállításában;

-          Munkaköréhez kapcsolódó feladatainak ellátása során együttműködik az ENSZ Menekültügyi Főbiztosság Közép-európai Regionális Képviseletével, nemzetközi szervezetekkel és nem-kormányzati szervezetekkel;

-          Előkészíti illetve véleményezi a menekültügyi jogszabályok tervezett módosításait;

-          Megkeresésre állásfoglalást fogalmaz meg a visszaküldés tilalma (non-refouelement) fennállásának és a területen maradás jogának kérdésében;

-          A menekültvédelem területén kapcsolatot tart a nemzetközi és hazai szervekkel, társadalmi szervezetekkel; szakmai egyeztetéseken, konferenciákon vesz részt;

-          Közreműködik a menekültügyi hatósági szakterületet érintő panaszbeadványok elbírálásában;

-          Közreműködik a menekültügyi nyilvántartás fejlesztésével kapcsolatos javaslatok megtételében;

-          Ellátja a jogállással kapcsolatos menekültügyi eljárások minőségbiztosítási feladatait.

-          Részt vesz a menekültügyi döntéshozók jogalkalmazással kapcsolatos oktatásának, képzésének megszervezésében;

-          Közreműködik a menekültügyi szakterület zökkenőmentes működését segítő feladatok ellátásában.

 

A beosztás betöltésének követelményei:

-          magyar állampolgárság.

-          büntetlen előélet,

-          cselekvőképesség,

-          vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség a munkába állást megelőzően

-          felsőfokú jogi végzettség (egyetem)

-          foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés

-          kifogástalan életvitel ellenőrzésben való megfelelés,

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

-          kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség

-          jogi szakvizsga

-          tárgyalótermi tapasztalat

-          államigazgatásban, vagy rendvédelemben szerzett gyakorlat

-          felsőfokú nyelvismeret

 

Elvárt kompetenciák:

-          legalább egy idegen nyelv középfokú ismerete;

-          együttműködő képesség;

-          jó kommunikációs készség;

-          terhelhetőség, kiváló stressz-tűrő képesség;

-          minőségorientáltság (szabálykövetés, alaposság);

-          figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,

-          megbízhatóság;

-          problémamegoldó képesség, kezdeményező készség;

-          határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

-          részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit;

-          motivációs levelet;

-          iskolai végzettséget, szakképesítést, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatát;

-          három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele);

-          a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul;

-          a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.

 

A jelentkezés határideje: 2024. július 10.

Az elbírálás határideje: 2024. július 15.

A munkakör betöltésének legkorábbi kezdete: 2024. augusztus 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye:

 

Jelentkezését a 106-Szü-276/39/2024.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kell eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy . pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

Belügyi alapok
  • Belügyi alapok

     

    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság által az Európai Unió Belügyi Alapok társfinanszírozásával megvalósított projektekről bővebben itt olvashat.

     

    logo mmia pici

     

     

Hirdetmények

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság a 2005. november 1-jét követően indult eljárásokban hatósági döntéseit a jogszabályban meghatározott esetekben hirdetményi úton honlapján is közzéteszi. Amennyiben a lenti keresőbe beírt adatokkal nincs találat, kérem, kattintson a HIRDETMENY linkre és ismételje meg a keresést a megjelenő felületen.

HIRDETMENY

OIF logó nagyonnagyonkicsi

 

 

ORSZÁGOS IDEGENRENDÉSZETI FŐIGAZGATÓSÁG

OK