Logo

Nyomtatás

Igazgatási előadó - Pécs (10.17)

 

LOGO kicsi                                   

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet igazgatási feladatokat ellátó beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Dél-dunántúli Regionális Igazgatóság

Beosztás: előadó (igazgatási)

Besorolás: RIASZ A

Cím: 7623 Pécs, Csend utca 3.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Főbb feladatok:    

  • Beérkező küldemények érkeztetése, kimenő iratok expediálása, postázása, iktatás  
  • Irattárazási, iratkezelési feladatok ellátása,

        iratok digitalizálása,

        a regionális igazgatóság kezelésében lévő nyilvántartások kezelése

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság.
  • ·büntetlen előélet,
  • ·kifogástalan életvitel ellenőrzésben való megfelelés,
  • ·felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
  • középfokú végzettség
  • foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • RZS rendszer ismerete
  • Nova Irat és NOVA Vezetői modul  ismerete

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • terhelhetőség, stressztűrőképesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, -ha van- nyelvismeretet igazoló okiratok másolata,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2022. október 17.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2022. október 24.

A munkakör betöltésének kezdete legkorábban: 2022. november 1.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését az azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

 

Vissza a tetejére

2013 Bevándorlási Hivatal, by Chronos Systems