Bevándorlási és Állampolgársági Hivatal

Tájékoztató az ügyfélfogadási rend módosulásáról / Information about the modification of the office hours

LOGO kicsi

Tájékoztató az ügyfélfogadási rend módosulásáról

 

Felhívjuk tisztelt ügyfeleink figyelmét, hogy az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság Dél-dunántúli Regionális Igazgatóság ügyfélfogadási nyitvatartási ideje pécsi és kaposvári irodánkban

2023. április 3. napjától

az alábbiak szerint módosul (szekszárdi ügyfélfogadási rendje nem változik). Felhívjuk a figyelmet, hogy a változás eredményeképpen április hónaptól a pénteki napokon mindhárom irodánk zárva tart.

Pécsi ügyfélszolgálatunk az alábbi idősávokban tart nyitva:

nyitás

zárás

hétfő

8:00

17:30

kedd

8:00

16:00

szerda

7:30

12:00

csütörtök

8:00

16:00

 

Kaposvári ügyfélszolgálatunk az alábbi idősávokban tart nyitva:

nyitás

zárás

hétfő

9:00

16:30

szerda

9:00

15:30

 

Felhívjuk tisztelt ügyfeleink figyelmét, hogy 2023. január 1-től az alábbi kérelmek kizárólag elektronikus úton (az enterhungary.gov.hu internetes oldalon) nyújthatók be:

·         a regisztrációs igazolás (EGT-állampolgárok számára)

·         tartózkodási kártya (EGT-állampolgárok családtagjai számára)

·         állandó tartózkodási kártya (EGT-állampolgárok számára)

·         huzamos tartózkodási kártya iránti (EGT-állampolgárok családtagjai számára)

·         a tartózkodási engedély hosszabbítása (harmadik országbeli állampolgárok számára)

·         a nemzeti és EK letelepedési engedély iránti kérelmek,

·         a szálláshelybejelentés.

Felhívjuk továbbá a figyelmet, hogy a kiemelt foglalkoztatók, a jogi képviselők, valamint a képviseletet ellátó jogi személyek is kizárólag elektronikus úton nyújthatnak be kérelmet, kivéve azon kérelmek esetében, amelyek minden esetben csak személyesen nyújthatók be (belföldi kérelmezés kivételes méltánylást érdemlő körülmény megjelölésével, illetve külképviseleten indítható tartózkodási engedély kérelmek).

A várakozási idő csökkentése érdekében azt javasoljuk ügyfeleinknek, hogy a személyes ügyintézéshez vegyék igénybe az oif.gov.hu honlapon elérhető időpontfoglalási lehetőséget.

 


 

 

 

Information about the modification of the office hours

 

We would like to draw the attention of our clients that the office hours of the South Transdanubian Regional Directorate of the Directorate General for Aliens Policing in Pécs and Kaposvár offices will be modified

from 3 April 2023

as follows (the office hours of our Szekszárd customer service office will not change). Please note that all three of our offices will be closed on Fridays from April.

 

The office hours of the Pécs Customer Service Office:

opening

closing

Monday

8:00

17:30

Tuesday

8:00

16:00

Wednesday

7:30

12:00

Thursday

8:00

16:00

 

The office hours of the Kaposvár Customer Service Office:

 

opening

closing

Monday

9:00

16:30

Wednesday

9:00

15:30

 

Please be informed that the following applications can only be submitted electronically (via Enter Hungary – enterhungary.gov.hu) from 1 January 2023:

·         registration certificate (for EEA nationals),

·         residence card (for family members of EEA nationals)

·         permanent residence card (for EEA nationals),

·         long-term residence card (for family members of EEA nationals)

·         extension of residence permit (for third country nationals),

·         national and EC permanent residence permits,

·         notification of place of accommodation  

Please be informed that preferred employers, legal representatives and legal entities acting as representatives may also submit applications by electronic means only, except for applications which can only be submitted personally (applications submitted within Hungary with the indication of special circumstances and applications for residence permits which can be submitted at diplomatic missions).

If you contact us about a matter that requires a personal visit to our customer service office, we recommend you to book an appointment in advance on oif.gov.hu to reduce waiting times.

Belügyi alapok
  • Belügyi alapok

     

    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság által az Európai Unió Belügyi Alapok társfinanszírozásával megvalósított projektekről bővebben itt olvashat.

     

    logo mmia pici

     

     

Hirdetmények

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság a 2005. november 1-jét követően indult eljárásokban hatósági döntéseit a jogszabályban meghatározott esetekben hirdetményi úton honlapján is közzéteszi. Amennyiben a lenti keresőbe beírt adatokkal nincs találat, kérem, kattintson a HIRDETMENY linkre és ismételje meg a keresést a megjelenő felületen.

HIRDETMENY

OIF logó nagyonnagyonkicsi

 

Tisztelt Ügyfelünk!

 

 

Tájékoztatjuk, hogy az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság (a továbbiakban: Főigazgatóság) elektronikus ügyintézést biztosító felülete, az Enterhungary (www.enterhungary.gov.hu) működésében - az elmúlt időszakban tapasztalt kiemelt ügyféli érdeklődés okán - átmenetileg lassulás tapasztalható. Az elektronikus ügyintézést biztosító felület működése során a kérelmek feltöltése hosszabb időt vehet igénybe, illetve korlátozottan érhető el az elektronikus fizetés is.

A hiba elhárításán a Főigazgatóság munkatársai folyamatosan dolgoznak, a szolgáltatás teljeskörű helyreállítását követően a Főigazgatóság a honlapon tesz közzé tájékoztatást.

A már feltöltött kérelmek eljárási díját  átutalással, postai csekken, és az ügyfélszolgálatokon - a kérelemhez tartozó EH ügyszám megadásával - személyesen is be lehet fizetni (kártyás fizetés).

A Főigazgatóság kizárólag az alábbi számlaszámra teljesített utalásokat tudja a kérelem befogadásához figyelembe venni: 10023002-00283511-02000006.

Fontos, hogy a kérelmek beazonosíthatósága érdekében egy utalás során illetve egy posta csekken csak egy ügyben lehet eljárási díjat megfizetni. Mindkét esetben szükséges megjegyzésben a kérelemhez tartozó EH ügyszámot feltüntetni.

A kérelembenyújtó felület hibája okozta fennakadások miatt szíves elnézésüket kérjük.

ORSZÁGOS IDEGENRENDÉSZETI FŐIGAZGATÓSÁG

OK