Azonosító: 106-SZÜ-276/23/2024.H.
Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság
felvételt hirdet referens (védelmi igazgatási) beosztás betöltésére
Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság
Ügyeleti és Védelmi Igazgatási Osztály
Beosztás: védelmi igazgatási referens (Budapest, XI. kerület)
Besorolás: TISZT/C
Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.
Munkarend: hivatali
Jogviszony: határozatlan idejű, hivatásos szolgálati jogviszony
Ruhanorma: polgári
Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.) meghatározottak szerint
Szervezeti információk:
Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság egy folyamatosan fejlődő, a vállalati és munkavállalói szempontokat szem előtt tartó rendvédelmi szerv, melynek alapvető feladat-és hatásköre az idegenrendészeti és a menekültügyi hatósági feladatok ellátása.
Az Ügyeleti és Védelmi Igazgatási Osztály felel a Főigazgatóság ügyeleti és védelmi igazgatási feladatainak maradéktalan ellátásáért. A gyorsan változó hazai és nemzetközi biztonsági, illetve jogszabályi környezet a védelmi igazgatás szakterületét folyamatos kihívások elé állítja, így a szakterület rendkívül gyorsan fejlődik.
Az Ügyeleti és Védelmi Igazgatási Osztály jelenleg két fő védelmi igazgatási ügyintézővel látja el a szakterületet érintő feladatokat, azonban a gyors fejlődés akkor tartható, ha a csapat olyan szakértővel bővül, aki megfelelő szakmai szinten, a fejlődés igényét, illetve a rendvédelmi szerv saját szervezeti kultúráját szem előtt tartva hajtja végre feladatát.
Feladatok:
1) a védelmi igazgatási szakterületet érintő tervezetek véleményezésében, a szakterülettel kapcsolatos normák kiadásában, módosításában, hatályon kívül helyezésében történő közreműködés
2) a különleges jogrendi időszakkal kapcsolatos feladatok végrehajtása, védelmi tervek elkészítése
3) a helyi honvédelmi, katasztrófavédelmi és belügyi szervekkel történő együttműködés, kapcsolattartás
4) hazai és nemzetközi válsághelyzet-kezelési gyakorlatokon történő részvétel
5) a védelmi igazgatás szakterületét érintő védelmi igazgatási felkészítések megtartása, a személyi állomány és kijelölt védelmi tisztek képzése
A beosztás betöltésének követelményei:
magyar állampolgárság
büntetlen előélet
cselekvőképesség
védelmi igazgatási szakon szerzett felsőfokú szakképzettség
a jogszabály által előírt alkalmassági vizsgálatokon való részvétel és alkalmas minősítés
vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség a munkába állást megelőzően
felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
kifogástalan életvitel ellenőrzéshez való hozzájárulás
A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:
közigazgatási, rendvédelmi szervnél, védelmi igazgatási szakterületen szerzett tapasztalat
közép és/vagy felsőfokú „C” típusú nyelvvizsga angol nyelvből
Robotzsaru rendszer haladó szintű ismerete
kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség
Elvárt kompetenciák:
együttműködő képesség,
jó kommunikációs készség,
terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
felelősségvállalás
minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
megbízhatóság,
problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
jó kommunikációs készség írásban és szóban,
újításokra nyitott, kreatív személyiség.
Amit a munkahely kínál:
korrekt vezetés
változatos szakmai kihívás
sportolási lehetőség
a feladatok függvényében a munka-magánélet egyensúly szem előtt tartása
támogató, együttműködő csapat
szakmai ismeretek bővítésének lehetősége
hosszú távú munkalehetőség
fizetésen felüli egyéb juttatási lehetőségek
A jelentkezőnek be kell nyújtania:
részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit
motivációs levelet
iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata
három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához
A jelentkezés határideje: 2024. április 30.
A jelentkezés elbírálásának határideje: 2024. május 14.
A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2024. június 1.
A jelentkezés benyújtásának helye és módja:
Jelentkezését a 106-Szü-276/23/2022.H. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.
A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról, valamint a jelentkezés elbírálásának eredményéről elektronikus úton, e-mailben értesítjük.