Bevándorlási és Állampolgársági Hivatal

Álláshirdetés (295)

Álláshirdetés

Azonosító: 106-Szü-276/17/2024.R

 

                                    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet előadói (adatbázis kezelés) ellátó beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Dél-dunántúli Regionális Igazgatóság

 

Beosztás: előadó

 

Besorolás: RIASZ B

 

Cím: 7623 Pécs, Csend utca 3.

 

Munkarend: vezényléses

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Főbb feladatok:    

Idegenrendészeti nyilvántartások kezelése, adatrögzítési feladatok,

elektronikus úton, vagy személyesen benyújtott kérelmek fogadása, döntések rögzítése,

okmányok megszemélyesítése, szigorú számadásos okmányok kezelése,

adatok meghatározott szempontok szerinti gyűjtése, statisztikai adatszolgáltatások elvégzése,

iratok digitalizálása,

ügyfelekkel kapcsolattartás szóban, vagy írásban.

 

A beosztás betöltésének követelményei:

magyar állampolgárság.

büntetlen előélet,

kifogástalan életvitel ellenőrzésben való megfelelés,

középfokú végzettség

foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés

felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

RZS rendszer ismerete

Nova Irat és NOVA Vezetői modul ismerete

 

Elvárt kompetenciák:

együttműködő képesség,

terhelhetőség, stressztűrő képesség,

minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),

figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,

megbízhatóság,

problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,

pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,

újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,

motivációs levelet,

iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata,

három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)

a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul

a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2024. április 15.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2024. április 24.

A munkakör betöltésének kezdete legkorábban: 2024. május 1.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését a 106-Szü-276/17/2024.R azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

 

 

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet jogi előadó beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Igazgatási és Iratkezelési Főosztály

                                             Igazgatási Osztály

Beosztás: Jogi előadó

Besorolás: RIASZ/E

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: általános

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:

  • ·a Főigazgatóság hatáskörébe tartozó jogszabály tervezetek véleményezése
  • ·megállapodások és belső intézkedések előkészítése
  • ·személyes adat és közérdekű adat megismerésére vonatkozó megkeresések megválaszolása
  • ·jelentések összeállítása
  • ·ellenőrzések koordinálása

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság
  • ·büntetlen előélet
  • ·cselekvőképesség
  • ·jogi egyetemi végzettség
  • ·legalább középfokú „C” típusú nyelvvizsga angol nyelvből
  • ·kifogástalan életvitel ellenőrzéshez való hozzájárulás

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • ·pályakezdő vagy legfeljebb 5 év munkatapasztalattal rendelkezik
  • ·a 2015. évi XLII. törvény hatálya alá tartozó rendvédelmi szerv állományának tagja
  • közigazgatási, rendvédelmi szervnél szerzett gyakorlat
  • felsőfokú „C” típusú nyelvvizsga angol nyelvből
  • RobotZsaru rendszer haladó szintű ismerete

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • jó kommunikációs készség,
  • terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét és elérhetőségeit
  • motivációs levelet
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2023. november 25.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. december 15.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2024. január 1.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését a 106-Szü-164/90/2023.R azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

felvételt hirdet (menedékjogi) főelőadó beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Menekültügyi Igazgatóság

          Menedékjogi Osztály

Beosztás: főelőadó

Besorolás: RIASZ E

Cím: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozott idejű

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:    

  • ·Ellátja a menekültügyi hatóság bírósági peres képviselettel összefüggő feladatait.
  • ·A menekültvédelem területén kapcsolatot tart a nemzetközi és hazai szervekkel, társadalmi szervezetekkel; szakmai egyeztetéseken, konferenciákon vesz részt;
  • ·Közreműködik a menekültügyi hatósági szakterületet érintő panaszbeadványok elbírálásában;
  • ·Közreműködik a menekültügyi nyilvántartás fejlesztésével kapcsolatos javaslatok megtételében;
  • ·Ellátja a jogállással kapcsolatos menekültügyi eljárások minőségbiztosítási feladatait.
  • ·Részt vesz a menekültügyi döntéshozók jogalkalmazással kapcsolatos oktatásának, képzésének megszervezésében;
  • Figyelemmel követi menedékjogi szakterülettel kapcsolatos, nemzetközi szakmai anyagokat;
  • Az osztály vezetője vagy az igazgató megbízása alapján jogi szakvéleményt alakít ki az általuk megjelölt kérdésekben;
  • A szakterületét érintő kérdésekben háttéranyagokat, képzési anyagokat, prezentációkat készít;
  • Közreműködik a belső és harmadik szervek felé küldendő háttéranyagok és részanyagok összeállításában;
  • Munkaköréhez kapcsolódó feladatainak ellátása során együttműködik az ENSZ Menekültügyi Főbiztosság Közép-európai Regionális Képviseletével, nemzetközi szervezetekkel és nem-kormányzati szervezetekkel;
  • Előkészíti illetve véleményezi a menekültügyi jogszabályok tervezett módosításait;
  • Megkeresésre állásfoglalást fogalmaz meg a visszaküldés tilalma (non-refouelement) fennállásának és a területen maradás jogának kérdésében;
  • Közreműködik a menekültügyi szakterület zökkenőmentes működését segítő feladatok ellátásában.

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság.
  • ·büntetlen előélet,
  • ·cselekvőképesség,
  • ·vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség a munkába állást megelőzően
  • ·foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés
  • felsőfokú jogi végzettség (egyetem)
  • kifogástalan életvitel ellenőrzésben való megfelelés,

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség
  • jogi szakvizsga
  • tárgyalótermi tapasztalat
  • államigazgatásban, vagy rendvédelemben szerzett gyakorlat
  • felsőfokú nyelvismeret

 

Elvárt kompetenciák:

  • ·legalább egy idegen nyelv középfokú ismerete;
  • együttműködő képesség;
  • jó kommunikációs készség;
  • terhelhetőség, kiváló stressz-tűrő képesség;
  • minőségorientáltság (szabálykövetés, alaposság);
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság;
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség;
  • határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit;
  • motivációs levelet;
  • iskolai végzettséget, szakképesítést, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatát;
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele);
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul;
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.

 

A jelentkezés határideje: 2023. november 19.

Az elbírálás határideje: 2023. november 24.

A munkakör betöltésének legkorábbi kezdete: 2023. december 1.

 

A jelentkezés benyújtásának helye:

 

Jelentkezését a 106-Szü-164/89/2023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kell eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy . pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

 

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

felvételt hirdet ügyfélszolgálati előadó beosztás betöltésére

 

Munkahely megnevezése:   Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

Menekültügyi Igazgatóság

Befogadó Intézmények Szakmai Irányító Osztálya

Beosztás: előadó

Besorolás: RIASZ B

Cím: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozott idejű

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:

  • ·ügyfélszolgálati feladatok ellátása, a megjelenő és telefonos ügyfelek tájékoztatása
  • ·az ügyfelektől kérelmek és okiratok átvétele
  • ·tartózkodásra és külföldre utazásra jogosító okmányok átadása az ügyfelek részére
  • ·adatbázisok kezelése
  • ·kapcsolattartás más szervezeti egységekkel és más hatóságokkal, rendvédelmi szervekkel
  • ·adminisztrációs feladatok
  • ·iratok szkennelése, másolása
  • ·iratanyagok iktatása, expediálása
  • ·irattári feladatok ellátása;

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság.
  • ·büntetlen előélet,
  • ·cselekvőképesség,
  • ·legalább középfokú végzettség
  • ·vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség a munkába állást megelőzően
  • ·foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés
  • kifogástalan életvitel ellenőrzésben való megfelelés,

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • ·felsőfokú végzettség
  • ·rendvédelmi szervnél szerzett gyakorlat
  • ·ügyfélszolgálati munkakörben szerzett tapasztalat
  • ·arab, pastu, dari, fárszi, urdu nyelv vagy egyéb ismerete

 

Elvárt kompetenciák:

  • ·aktív, tárgyalóképes angol nyelvismeret
  • ·felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
  • ·megbízhatóság, precizitás
  • ·jó kommunikációs és problémamegoldó készség
  • ·gyors döntési és jó helyzetfelismerő képesség
  • ·nagyfokú felelősségérzet
  • ·önállóan és csapatban is jó teljesítmény, alkalmazkodás
  • ·magas fokú terhelhetőség
  • ·tolerancia és ügyfélorientált szemléletmód

 

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit;
  • motivációs levelet;
  • iskolai végzettséget, szakképesítést, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatát;
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele);
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul;
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.

 

A jelentkezés határideje: 2023. november 19.

Az elbírálás határideje: 2023. november 24.

A munkakör betöltésének legkorábbi kezdete: 2023. december 1.

 

A jelentkezés benyújtásának helye:

 

Jelentkezését a 106-Szü-164/88/2023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kell eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy . pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

 

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet titkos ügykezelő beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Igazgatási és Iratkezelési Főosztály

                                             Iratkezelési Osztály

Beosztás: titkos ügykezelő

Besorolás: RIASZ/B

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozott idejű (2025. október 15-ig), rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának   

szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.) meghatározottak szerint 

 

Feladatok:    

  • ·A Főigazgatóság által kezelt minősített adatot tartalmazó iratok kezelése.
  • ·Papír alapú minősített adatot tartalmazó iratok átvétele, továbbítása, tárolása, selejtezése.
  • ·Minősített adatot tartalmazó elektronikus iratok kezelése.
  • ·Közreműködés minősített adatokkal kapcsolatos feladatok végrehajtásában.
  • ·Közreműködés nyílt iratokkal kapcsolatos iratkezelési feladatok végrehajtásában.

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság
  • ·büntetlen előélet
  • ·cselekvőképesség
  • ·középfokú végzettség
  • ·nemzetbiztonsági ellenőrzéshez való hozzájárulás
  • minősített adatok kezelésével kapcsolatos tapasztalat, tük vizsga

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • meglévő nemzetbiztonsági ellenőrzés
  • RobotZsaru ügyviteli rendszer ismerete
  • közigazgatási, rendvédelmi szervnél szerzett gyakorlat

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • jó kommunikációs készség,
  • terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét és elérhetőségeit
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatát
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A munkakör betöltésének feltétele három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele). További feltétel a nemzetbiztonsági szolgálatokról szóló 1995. évi CXXV. törvény 67-71. § szerinti nemzetbiztonsági ellenőrzés eredményes lefolytatása.

 

 

A jelentkezés határideje: 2023. november 15.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. november 25.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2023. december 1.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

 

Jelentkezését a 106-Szü-164/87/2023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

 

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet ügyfélszolgálati előadó beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Budapesti és Pest Vármegyei Regionális Igazgatóság

Beosztás: ügyfélszolgálati előadó

Besorolás: RIASZ B

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60. vagy 1135 Budapest, Szegedi út 35-37.

Munkarend: hivatali/vezényléses

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Főbb feladatok:    

  • ügyfélszolgálati feladatok ellátása, a megjelenő ügyfelek tájékoztatása,
  • az ügyfelektől kérelmek és okiratok átvétele,
  • tartózkodásra jogosító okmányok átadása az ügyfelek részére,
  • adatrögzítés, nyilvántartási rendszerek használata
  • ügyfélszolgálaton átvett kérelmek adminisztrálása.

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • magyar állampolgárság,
  • büntetlen előélet,
  • kifogástalan életvitel ellenőrzés,
  • középfokú végzettség,
  • jó kommunikációs készség magyar és angol nyelven,
  • rugalmasság, dinamikusság, felelősségtudat, terhelhetőség, tolerancia,
  • foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés,
  • felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek,
  • vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítése.

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • további (különösen angol, orosz), illetve magasabb szintű aktív nyelvismeret,
  • ügyfélszolgálati munkakörben szerzett tapasztalat.

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • terhelhetőség, stressztűrő-képesség,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • megbízhatóság.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele),
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.

 

A jelentkezés határideje: 2023. október 24.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. október 27.

A munkakör betöltésének kezdete legkorábban: 2023. november 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését a 106-Szü-164/86/2023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

felvételt hirdet humánigazgatási főelőadó beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Személyügyi Főosztály

Beosztás: főelőadó

Besorolás: RIASZ E

Cím: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozatlan  idejű

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:    

  • személyügyi területen a munkáltatói intézkedések előkészítése és végrehajtása
  • személyi anyagok kezelése
  • elektronikus nyilvántartások vezetése

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • magyar állampolgárság.
  • büntetlen előélet,
  • cselekvőképesség,
  • foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés
  • felsőfokú végzettség

 

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség
  • államigazgatásban, vagy rendvédelemben szerzett gyakorlat

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség;
  • jó kommunikációs készség;
  • terhelhetőség, kiváló stressz-tűrő képesség;
  • minőségorientáltság (szabálykövetés, alaposság);
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság;
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség;
  • határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit;
  • motivációs levelet;
  • iskolai végzettséget, szakképesítést, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatát;
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele);
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul;
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.

 

A jelentkezés határideje: 2023. október 20.

Az elbírálás határideje: 2023. október 25.

A munkakör betöltésének legkorábbi kezdete: 2023. november 1.

 

A jelentkezés benyújtásának helye:

 

Jelentkezését a 106-Szü-164/84/2023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kell eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy . pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet jogi előadó beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Igazgatási és Iratkezelési Főosztály

                                             Igazgatási Osztály

Beosztás: Jogi előadó

Besorolás: RIASZ/E

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: általános

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:

  • ·a Főigazgatóság hatáskörébe tartozó jogszabály tervezetek véleményezése
  • ·megállapodások és belső intézkedések előkészítése
  • ·személyes adat és közérdekű adat megismerésére vonatkozó megkeresések megválaszolása
  • ·jelentések összeállítása
  • ·ellenőrzések koordinálása

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság
  • ·büntetlen előélet
  • ·cselekvőképesség
  • ·jogi egyetemi végzettség
  • ·pályakezdő vagy legfeljebb 5 év munkatapasztalattal rendelkezik
  • ·legalább középfokú „C” típusú nyelvvizsga angol nyelvből
  • ·kifogástalan életvitel ellenőrzéshez való hozzájárulás

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • közigazgatási, rendvédelmi szervnél szerzett gyakorlat
  • felsőfokú „C” típusú nyelvvizsga angol nyelvből
  • RobotZsaru rendszer haladó szintű ismerete
  • ·a 2015. évi XLII. törvény hatálya alá tartozó rendvédelmi szerv állományának tagja

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • jó kommunikációs készség,
  • terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét és elérhetőségeit
  • motivációs levelet
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2023. október 15.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. október 25.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2023. november 1.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését a 106-Szü-164/83/2023.R azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

felvételt hirdet (menedékjogi) főelőadó beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Menekültügyi Igazgatóság

          Menedékjogi Osztály

Beosztás: főelőadó

Besorolás: RIASZ E

Cím: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozott idejű

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:    

  • ·Ellátja a menekültügyi hatóság bírósági peres képviselettel összefüggő feladatait.
  • ·A menekültvédelem területén kapcsolatot tart a nemzetközi és hazai szervekkel, társadalmi szervezetekkel; szakmai egyeztetéseken, konferenciákon vesz részt;
  • ·Közreműködik a menekültügyi hatósági szakterületet érintő panaszbeadványok elbírálásában;
  • ·Közreműködik a menekültügyi nyilvántartás fejlesztésével kapcsolatos javaslatok megtételében;
  • ·Ellátja a jogállással kapcsolatos menekültügyi eljárások minőségbiztosítási feladatait.
  • ·Részt vesz a menekültügyi döntéshozók jogalkalmazással kapcsolatos oktatásának, képzésének megszervezésében;
  • Figyelemmel követi menedékjogi szakterülettel kapcsolatos, nemzetközi szakmai anyagokat;
  • Az osztály vezetője vagy az igazgató megbízása alapján jogi szakvéleményt alakít ki az általuk megjelölt kérdésekben;
  • A szakterületét érintő kérdésekben háttéranyagokat, képzési anyagokat, prezentációkat készít;
  • Közreműködik a belső és harmadik szervek felé küldendő háttéranyagok és részanyagok összeállításában;
  • Munkaköréhez kapcsolódó feladatainak ellátása során együttműködik az ENSZ Menekültügyi Főbiztosság Közép-európai Regionális Képviseletével, nemzetközi szervezetekkel és nem-kormányzati szervezetekkel;
  • Előkészíti illetve véleményezi a menekültügyi jogszabályok tervezett módosításait;
  • Megkeresésre állásfoglalást fogalmaz meg a visszaküldés tilalma (non-refouelement) fennállásának és a területen maradás jogának kérdésében;
  • Közreműködik a menekültügyi szakterület zökkenőmentes működését segítő feladatok ellátásában.

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság.
  • ·büntetlen előélet,
  • ·cselekvőképesség,
  • ·vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség a munkába állást megelőzően
  • ·foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés
  • felsőfokú jogi végzettség (egyetem)
  • kifogástalan életvitel ellenőrzésben való megfelelés,

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség
  • jogi szakvizsga
  • tárgyalótermi tapasztalat
  • államigazgatásban, vagy rendvédelemben szerzett gyakorlat
  • felsőfokú nyelvismeret

 

Elvárt kompetenciák:

  • ·legalább egy idegen nyelv középfokú ismerete;
  • együttműködő képesség;
  • jó kommunikációs készség;
  • terhelhetőség, kiváló stressz-tűrő képesség;
  • minőségorientáltság (szabálykövetés, alaposság);
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság;
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség;
  • határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit;
  • motivációs levelet;
  • iskolai végzettséget, szakképesítést, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatát;
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele);
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul;
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.

 

A jelentkezés határideje: 2023. október 20.

Az elbírálás határideje: 2023. október 25.

A munkakör betöltésének legkorábbi kezdete: 2023. november 1.

 

A jelentkezés benyújtásának helye:

 

Jelentkezését a 106-Szü-164/82/2023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kell eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy . pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

 

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

felvételt hirdet ügyfélszolgálati előadó beosztás betöltésére

 

Munkahely megnevezése:   Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

Menekültügyi Igazgatóság

Befogadó Intézmények Szakmai Irányító Osztálya

Beosztás: előadó

Besorolás: RIASZ B

Cím: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozott idejű

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:

  • ·ügyfélszolgálati feladatok ellátása, a megjelenő és telefonos ügyfelek tájékoztatása
  • ·az ügyfelektől kérelmek és okiratok átvétele
  • ·tartózkodásra és külföldre utazásra jogosító okmányok átadása az ügyfelek részére
  • ·adatbázisok kezelése
  • ·kapcsolattartás más szervezeti egységekkel és más hatóságokkal, rendvédelmi szervekkel
  • ·adminisztrációs feladatok
  • ·iratok szkennelése, másolása
  • ·iratanyagok iktatása, expediálása
  • ·irattári feladatok ellátása;

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság.
  • ·büntetlen előélet,
  • ·cselekvőképesség,
  • ·legalább középfokú végzettség
  • ·vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség a munkába állást megelőzően
  • ·foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés
  • kifogástalan életvitel ellenőrzésben való megfelelés,

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • ·felsőfokú végzettség
  • ·rendvédelmi szervnél szerzett gyakorlat
  • ·ügyfélszolgálati munkakörben szerzett tapasztalat
  • ·arab, pastu, dari, fárszi, urdu nyelv vagy egyéb ismerete

 

Elvárt kompetenciák:

  • ·aktív, tárgyalóképes angol nyelvismeret
  • ·felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
  • ·megbízhatóság, precizitás
  • ·jó kommunikációs és problémamegoldó készség
  • ·gyors döntési és jó helyzetfelismerő képesség
  • ·nagyfokú felelősségérzet
  • ·önállóan és csapatban is jó teljesítmény, alkalmazkodás
  • ·magas fokú terhelhetőség
  • ·tolerancia és ügyfélorientált szemléletmód

 

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit;
  • motivációs levelet;
  • iskolai végzettséget, szakképesítést, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatát;
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele);
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul;
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.

 

A jelentkezés határideje: 2023. október 20.

Az elbírálás határideje: 2023. október 25.

A munkakör betöltésének legkorábbi kezdete: 2023. november 1.

 

A jelentkezés benyújtásának helye:

 

Jelentkezését a 106-Szü-164/81/2023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kell eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy . pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

 

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Belügyi alapok
  • Belügyi alapok

     

    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság által az Európai Unió Belügyi Alapok társfinanszírozásával megvalósított projektekről bővebben itt olvashat.

     

    logo mmia pici

     

     

Hirdetmények

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság a 2005. november 1-jét követően indult eljárásokban hatósági döntéseit a jogszabályban meghatározott esetekben hirdetményi úton honlapján is közzéteszi. Amennyiben a lenti keresőbe beírt adatokkal nincs találat, kérem, kattintson a HIRDETMENY linkre és ismételje meg a keresést a megjelenő felületen.

HIRDETMENY

OIF logó nagyonnagyonkicsi

Tisztelt Érdeklődő!

 

Tájékoztatjuk, hogy a harmadik országbeli állampolgárok beutazására és tartózkodására vonatkozó új idegenrendészeti jogszabály átmeneti rendelkezései alapján ha Ön Magyarországon a korábbi jogszabály alapján már érvényes tartózkodási engedéllyel rendelkezik, az új idegenrendészeti jogszabály szerinti jogcímek valamelyikén kérelmezheti a tartózkodási engedélye kiadását. Felhívjuk a figyelmet, hogy kizárólag tartózkodási engedély kiadása kérelmezhető jelenleg személyesen és az Enter Hungary rendszeren keresztül, függetlenül a meglévő érvényes engedélytől. A tartózkodási engedély meghosszabbítása az átmeneti szabályok szerint nem lehetséges. A tartózkodási engedély kiadása iránti kérelmet legkorábban a tartózkodási engedély lejárta előtt 45 nappal nyújthatja be. Ha 2024. március 1. és április 1. között jár le, a tartózkodási engedély kiadása iránti kérelmet legkésőbb a tartózkodási engedély érvényességi idejének utolsó napján kell benyújtania.

 

Részletek és további információk ide kattintva érhetőek el : Átmeneti szabályok (gov.hu)

 

 

OK