Bevándorlási és Állampolgársági Hivatal

Álláshirdetés (297)

Álláshirdetés

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet főreferens (idegenrendészeti) beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Idegenrendészeti Igazgatóság

                                             Kényszerintézkedési és Kiutaztatási Osztály

Beosztás: főreferens (idegenrendészeti)

Besorolás: TISZT/D 

Cím: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: kombinált (elsősorban hivatali időben)

 

Jogviszony: határozatlan idejű, hivatásos

 

Ruhanorma: polgári

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:    

  • ·Szervezi és koordinálja a kiutasított külföldiek légi úton történő kitoloncolását (beleértve a kitoloncolás végrehajtásához szükséges hatósági átszállítás iránti hozzájárulások beszerzését is), valamint részt vesz a légi úton történő kitoloncolások végrehajtásában.
  • ·A Kényszerintézkedési és Kiutaztatási Osztálynak a Főigazgatóság SZMSZ-ében meghatározott feladat- és hatáskörébe tartozó ügyeiben érdemi döntést készít elő, valamint szervezi az érdemben eldöntött ügyek végrehajtását.
  • ·Eljárási határidőben elbírálja a külföldiek idegenrendészeti ügyeiben az elsőfokú hatóság döntéseivel szemben előterjesztett, az Osztály hatáskörébe tartozó jogorvoslati kérelmeket.
  • ·Az idegenrendészeti ügyekben a bíróság előtt megtámadott másodfokú határozatok elleni keresetekre érdemi nyilatkozatot, egyéb beadványokat készít, a Főigazgatóság képviseletében a bíróságokon eljár.
  • ·Kivizsgálja az idegenrendészeti intézkedésekkel kapcsolatos megkereséseket, panaszokat és felügyeleti eljárás keretében hozott döntések tervezeteit előkészíti.
  • ·A nyilvántartásokban történő ellenőrzést követően – megkeresésre – adattovábbítás céljából választervezetet készít.
  • ·A feladatkörébe tartozó ügyekben – központi intézkedésekben meghatározottak szerint – hatósági statisztikai adatgyűjtést és adatszolgáltatási feladatokat lát el.
  • ·Véleményezi a társszervek által megküldött anyagokat, jogszabály-tervezeteket; kidolgozza a szakterületet érintő jogszabályok szakmai tervezetét, közreműködik a nemzetközi szerződések és az állami irányítás egyéb jogi eszközeinek kidolgozásában.
  • ·Részt vesz a kormányzati migrációs-politikai döntéseket előkészítő, idegenrendészeti tárgykörbe tartozó előterjesztések, állásfoglalások, szakvélemények szakmai tervezetének kidolgozásában.
  • ·Választervezeteket készít a feladatai során a Kényszerintézkedési és Kiutaztatási Osztályra érkező kérdések, információkérések ügykörébe tartozó részében.
  • ·Részt vesz az elsőfokú idegenrendészeti szervek hatósági tevékenységének szakirányításban és az egységes jogalkalmazás kialakításában.
  • ·Az ügyintézési, ellenőrzési tapasztalatok alapján értékelő, elemző munkát végez.
  • ·A szakterületet érintő problémák megoldása, az egységes jogalkalmazás érdekében javaslatokat tesz, kezdeményezi intézkedések, utasítások, állásfoglalások, körlevelek, módszertani útmutatók kiadására.
  • ·Feladatai során együttműködik a társosztályokkal, a társszervekkel, így különösen a bűnüldöző és nemzetbiztonsági szervekkel, a minisztériumokkal és főhatóságokkal, illetve mindezek illetékes szerveivel.
  • ·Javaslatot tesz a külföldiek kiutaztatásának szervezése a Nemzetközi Migrációs Szervezet (IOM) önkéntes hazatérési programja keretében.
  • ·Megteszi a szükséges intézkedéseket az idegenrendészeti eljárás alá vont külföldiek hazatéréséhez szükséges úti okmányok beszerzése érdekében.
  • ·Nemzetközi megállapodás alapján egyszeri hazatérési engedély állít ki az idegenrendészeti eljárás alá vont külföldiek részére.

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság.
  • ·büntetlen előélet,
  • ·cselekvőképesség,
  • ·vagyonnyilatkozat tétele,
  • felsőfokú rendészeti szakképzettség,
  • egészségügyi, pszichológiai és fizikai alkalmasság,
  • hivatásos jogviszony.

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Robotzsaru rendszer haladó szintű ismerete,
  • kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség,
  • idegenrendészeti szakterületen szerzett tapasztalat.

 

Elvárt kompetenciák:

  • ·angol nyelv felsőfokú ismerete mind írásban, mind szóban,
  • önálló munkavégzés,
  • együttműködő képesség,
  • jó kommunikációs készség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele),
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.

 

A jelentkezés határideje: 2023. január 15.

A munkakör betöltésének legkorábbi kezdete: 2023. február 1.

 

A jelentkezés benyújtásának helye:

Jelentkezését az azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kell eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet főelőadó (idegenrendészeti) beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Idegenrendészeti Igazgatóság

                                              Kényszerintézkedési és Kiutaztatási Osztály

Beosztás: főelőadó (idegenrendészeti)

Besorolás: RIASZ/E

Cím: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozott idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                           szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:    

a)      A Kényszerintézkedési és Kiutaztatási Osztálynak a Főigazgatóság SZMSZ-ében meghatározott feladat- és hatáskörébe tartozó ügyeiben érdemi döntést készít elő, valamint szervezi az érdemben eldöntött ügyek végrehajtását.

b)      Eljárási határidőben elbírálja a külföldiek idegenrendészeti ügyeiben az elsőfokú hatóság döntéseivel szemben előterjesztett, az Osztály hatáskörébe tartozó jogorvoslati kérelmeket.

c)      Az idegenrendészeti ügyekben a bíróság előtt megtámadott másodfokú határozatok elleni keresetekre érdemi nyilatkozatot, egyéb beadványokat készít, a Főigazgatóság képviseletében a bíróságokon eljár.

d)     Kivizsgálja az idegenrendészeti intézkedésekkel kapcsolatos megkereséseket, panaszokat és felügyeleti eljárás keretében hozott döntések tervezeteit előkészíti.

e)      A nyilvántartásokban történő ellenőrzést követően – megkeresésre – adattovábbítás céljából választervezetet készít.

f)       A feladatkörébe tartozó ügyekben – központi intézkedésekben meghatározottak szerint – hatósági statisztikai adatgyűjtést és adatszolgáltatási feladatokat lát el.

g)      Véleményezi a társszervek által megküldött anyagokat, jogszabály-tervezeteket; kidolgozza a szakterületet érintő jogszabályok szakmai tervezetét, közreműködik a nemzetközi szerződések és az állami irányítás egyéb jogi eszközeinek kidolgozásában.

h)      Részt vesz a kormányzati migrációs-politikai döntéseket előkészítő, idegenrendészeti tárgykörbe tartozó előterjesztések, állásfoglalások, szakvélemények szakmai tervezetének kidolgozásában.

i)        Választervezeteket készít a feladatai során a Kényszerintézkedési és Kiutaztatási Osztályra érkező kérdések, információkérések ügykörébe tartozó részében.

j)        Részt vesz az elsőfokú idegenrendészeti szervek hatósági tevékenységének szakirányításban és az egységes jogalkalmazás kialakításában.

k)      Felügyeli és ellenőrzi az idegenrendészeti jogszabályok megtartását a közösségi szállásokon.

l)        Az ügyintézési, ellenőrzési tapasztalatok alapján értékelő, elemző munkát végez.

m)    A szakterületet érintő problémák megoldása, az egységes jogalkalmazás érdekében javaslatokat tesz, kezdeményezi intézkedések, utasítások, állásfoglalások, körlevelek, módszertani útmutatók kiadására.

n)      Feladatai során együttműködik a társosztályokkal, a társszervekkel, így különösen a bűnüldöző és nemzetbiztonsági szervekkel, a minisztériumokkal és főhatóságokkal, illetve mindezek illetékes szerveivel.

o)      Javaslatot tesz a külföldiek kiutaztatásának szervezése a Nemzetközi Migrációs Szervezet (IOM) önkéntes hazatérési programja keretében.

p)      Megteszi a szükséges intézkedéseket az idegenrendészeti eljárás alá vont külföldiek hazatéréséhez szükséges úti okmányok beszerzése érdekében.

q)      Nemzetközi megállapodás alapján egyszeri hazatérési engedély állít ki az idegenrendészeti eljárás alá vont külföldiek részére.

r)       Szervezi és koordinálja a kiutasított külföldiek légi úton történő kitoloncolását (beleértve a kitoloncolás végrehajtásához szükséges hatósági átszállítás iránti hozzájárulások beszerzését is), valamint részt vesz a légi úton történő kitoloncolások végrehajtásában.

s)       Vezetői kijelölés alapján részt vesz a munkakörébe tartozó feladatokat érintő hazai és nemzetközi konferenciákon, tanulmányutakon.

t)       Vezetői utasításra egyéb, a munkaköri leírásban nem nevesített feladatokat is ellát.

u)      Szakmai munkája során köteles legjobb tudása szerint eljárni a hamis, hamisított okmányok felismerésében és kiszűrésében, továbbá az útlevélben és a kérelemben foglalt adatokat minden esetben összeveti.

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság.
  • ·büntetlen előélet,
  • ·cselekvőképesség,
  • ·vagyonnyilatkozat tétele,
  • felsőfokú szakképzettség,
  • egészségügyi alkalmasság,

 

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

·         Robotzsaru rendszer haladó szintű ismerete,

·         kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség,

·         idegenrendészeti szakterületen szerzett tapasztalat,

 

Elvárt kompetenciák:

  • ·angol nyelv felsőfokú ismerete mind írásban, mind szóban,
  • önálló munkavégzés,
  • együttműködő képesség,
  • jó kommunikációs készség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele),
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.

 

A jelentkezés határideje: 2023. január 15.

A munkakör betöltésének legkorábbi kezdete: 2023. február 1.

 

A jelentkezés benyújtásának helye:

Jelentkezését az azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kell eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

 

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet főelőadó (közegészségügyi, járványügyi ügyintéző ) beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Menekültügyi Igazgatóság

                                  Befogadó Intézmények Szakmai Irányító Osztálya

Beosztás: főelőadó

Besorolás: RIASZ/E

Cím: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:    

·         közegészségügyi-járványügyi ellenőrzések elvégzése a befogadó intézményekben, az OIF ügyfélszolgálati irodáin;

  • ·éves közegészségügyi helyzetértékelés kidolgozása;
  • ·jelentés készítése rendkívüli járványügyi és közegészségügyi eseményekről;
  • ·takarítási rend kidolgozása, fertőtlenítő, takarítószerek biztonsági adatlapjának biztosítása;
  • ·szemétszállítás, veszélyes hulladékokkal kapcsolatos dokumentációs rendszer kidolgozása;
  • ·járványok elhárításával, terjedésének megelőzésével kapcsolatos feladatok ellátása;
  • menekültekkel kapcsolatos nemzetközi közegészségügyi-járványügyi események napra kész követése;
  • nemzetközi közegészségügyi-járványügyi szabályozások áttekintése;
  • harmadik országban jelen lévő fertőző betegségek, esetleges járványok nyomon követése;
  • közreműködés a menedékkérők és a nemzetközi védelemben részesültek részére jogszabály alapján adható ellátásokra és támogatásokra vonatkozó kérelmek elbírálásában.

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • magyar állampolgárság.
  • büntetlen előélet,
  • cselekvőképesség,
  • szakirányú felsőfokú képzettség (népegészségügyi ellenőr),
  • foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség,
  • közegészségügyi szakterületen szerzett tapasztalat.

 

Elvárt kompetenciák:

  • legalább egy idegen nyelv középfokú ismerete;
  • együttműködő képesség;
  • jó kommunikációs készség;
  • terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség;
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság);
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság;
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség;
  • határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit;
  • motivációs levelet;
  • iskolai végzettséget, szakképesítést, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatát;
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele);
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul;
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.

 

A jelentkezés határideje: 2023. január 15.

Az elbírálás határideje: 2023. január 20.

A munkakör betöltésének legkorábbi kezdete: 2023. február 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye:

 

Jelentkezését a 106-Szü-2250/78/2022.R azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kell eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy . pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

 

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet kiemelt főreferens (munka- és tűzvédelmi) beosztás betöltésére

 

Munkahely megnevezése:  Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Gazdasági Főosztály

                                             Műszaki Osztály

Beosztás: kiemelt főreferens (munka- és tűzvédelmi)

Besorolás: hivatásos E

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: vezényléses (elsősorban hivatali időben)

 

Jogviszony: határozatlan idejű, hivatásos

 

Ruhanorma: polgári

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                              meghatározottak szerint         

 

Feladatok:    

 

A munka- és tűzvédelmi referens feladatai

 

  • ·részt vesz az osztály műszaki feladatainak megoldásában, továbbá
  • ellátja az alábbi munka- és tűzvédelmi feladatokat:
  • évente felülvizsgálja az MvSz-t, és szükség esetén módosítást javasol a Főigazgatóság munkavédelemi tevékenységét irányító felelős vezetőjének;
  • naprakészen tájékozódik a vonatkozó jogszabályok változásairól, és szükség szerint javaslatot tesz azok bevezetéséről;
  • gondoskodik a létesítmények és a munkahelyek, eszközök rendszeres ellenőrzéséről, biztonságos üzemeltetésének feltételeiről, a veszélyek és ártalmak megszüntetéséről, javaslatot tesz az egészséget nem veszélyeztető és biztonságos munkakörülmények biztosítására;
  • gondoskodik a munkabiztonsági szaktevékenység körébe tartozó feladatok megvalósításáról, és a munkabiztonsági feladatok folyamatos ellátásáról;
  • figyelemmel kíséri valamennyi időszakos biztonsági felülvizsgálat elvégzését;
  • vezeti a Főigazgatóság baleseti nyilvántartását;
  • személyesen részt vesz a munkabalesetek kivizsgálásában, elkészíti és továbbítja a baleseti dokumentációt;
  • megszervezi a munkavédelmi szemlét, elkészíti a jegyzőkönyvet, a munkavédelmi szemlebizottság tagja;
  • lefolytatja a Személyügyi Főosztály által megszervezett munkavédelmi oktatásokat;
  •  meghívottként részt vesz az üzembe helyezési és a munkaterület átadás-átvételi eljárásokon;
  • együttműködik a foglalkozás-egészségügyi szolgálat, valamint a Rendőrség egészségügyi alapellátó orvosával, a munkahelyi kockázatértékelések kimunkálásában és felülvizsgálatában, illetve a foglakozási megbetegedések megelőzésében;
  • javaslatot tesz az egyéni védőeszközök bevezetésére, alkalmazásának rendjére
  • a tárgyévet követően elkészíti és jóváhagyásra felterjeszti a Főigazgatóság munkavédelmi helyzetének értékelését;
  • kapcsolatot tart a munkavédelmi főfelügyelővel;
  • kidolgozza a munkavédelem legfontosabb éves feladatait tartalmazó munkavédelmi programot
  • ·feladata elősegíteni a tűzvédelmi szabályok, előírások végrehajtását, irányítja a területi szervek tűzvédelmi munkáját;
  • ·gondoskodik arról, hogy a tűzvédelmi helyzetre kiható változás, átalakítás a területileg illetékes tűzoltósághoz bejelentésre kerüljön;
  • ·tűzvédelmi kérdésekben külső szervekkel történő tárgyalásokon képviseli a Főigazgatóságot;
  • ·
  • ·részt vesz a tűzvédelmi hatóság által tartott szemlén, oktatáson;
  • ·szakmailag véleményezi az új beruházások tűzvédelmi előírásait,
  • ·részt vesz a használatbavételi eljárásban, ellenőrzi a tervek szerinti megvalósulást,
  • ·ellenőrzi a Főigazgatóság tűzvédelmi felszereléseit és oltóanyagait, gondoskodik az eszközök üzemképességének fenntartásáról, karbantartásukról;
  • ·javaslatot tesz a megfelelő mennyiségű és minőségű tűzoltó eszközök, tűzvédelmi felszerelések beszerzésére;
  • ·a tűzvédelemmel kapcsolatos iratot, rendeletet, jegyzőkönyvet megőrzi;
  • ·lefolytatja a Személyügyi Főosztály által megszervezett tűzvédelmi oktatásokat és vezeti a tűzvédelmi oktatások nyilvántartását;
  • ·a tűzvédelemmel kapcsolatos adminisztrációt naprakész állapotban tartja;
  • ·kapcsolatot tart a BM tűzvédelmi főfelügyelőjével.

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság
  • ·büntetlen előélet
  • ·cselekvőképesség
  • ·felsőfokú rendészeti szakképzettség

·         felsőfokú munkavédelmi szakképzettség

  • ·felsőfokú műszaki végzettség és legalább középfokú tűzvédelmi szakképzettség
  • ·vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség a munkába állást megelőzően
  • ·felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
  • ·kifogástalan életvitel ellenőrzéshez való hozzájárulás
  • egészségügyi, pszichológiai és fizikai alkalmasság
  • hivatásos jogviszony

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • jó kommunikációs készség,
  • terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • jó kommunikációs készség írásban és szóban,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit
  • motivációs levelet
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatát
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványát (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2023. január 15.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. január 20.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2023. február 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését a 106-Szü-2250/77/2022.H. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet rendszerszervező feladatokat ellátó beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Informatikai Főosztály

Informatikai-fejlesztési Osztály

Beosztás: rendszerszervező

Besorolás: RIASZ

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Főbb feladatok:    

-          Fejlesztési projektek rendszerszervezői feladatainak ellátása

-          A fejlesztendő rendszerrel kapcsolatos igények megértése és lefordítása rendszerkövetelményekké, folyamatábrákká

-          Hatékony kommunikáció az igények megértésének és fejlesztői feladatok pontos megfogalmazásának vonatkozásában

-          Logikai rendszertervek elkészítése, ehhez szükséges dokumentációkkal együtt

-          Fejlesztői csapattal szoros együttműködés (fejlesztői feladatok megértése és átadása, a fejlesztés folyamatos támogatása, nyomonkövetése)

-          Tesztelés (aktív részvétel a tesztelésben, fejlesztők, tesztelők munkájának támogatása)

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság.
  • ·büntetlen előélet,
  • felsőfokú végzettség rendszerszervező/igazgatási rendszerszervező szakon
  • 1-3 év szakirányú gyakorlat (amennyiben ez közigazgatási szervnél történt, az előnyt jelent),
  • foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés
  • kifogástalan életvitel ellenőrzésen való megfelelés
  • rugalmasság, terhelhetőség, szociális érzékenység, nyitottság, tolerancia

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

-          rendészeti végzettség

-          középfokú angol nyelvtudás

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • terhelhetőség, stressztűrőképesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • rendszerszemléletű, analitikus gondolkodásmód
  • erős MS Office ismeretek
  • pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolata,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele),
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2022. december 31.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. január 20.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan legkorábban: 2023. február 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

 

Jelentkezését a 106-Szü-2250/76/2022.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet rendszergazda feladatokat ellátó beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Informatikai Főosztály

Informatikai-üzemeltetési Osztály

Beosztás: rendszergazda

Besorolás: RIASZ

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Főbb feladatok:    

-          Informatikai rendszereknek a folyamatos karbantartása és üzemeltetése

-          Szerverek, munkaállomások, nyomtatók, hálózati eszközök felügyelete, karbantartása, ill. szükség esetén szervízelésük lebonyolítása

-          Napi rendszergazdai feladatok ellátása, hibák felderítése, teljesítményoptimalizálás

-          IT támogatás nyújtása hardveres, szoftveres kérdésekben

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság.
  • ·büntetlen előélet,
  • legalább középfokú szakirányú végzettség,
  • foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés
  • kifogástalan életvitel ellenőrzésen való megfelelés
  • rugalmasság, terhelhetőség, szociális érzékenység, nyitottság, tolerancia

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

-          felsőfokú szakirányú végzettség

-          rendészeti végzettség

-          középfokú angol nyelvtudás

-          Linux ismeret

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • terhelhetőség, stressztűrőképesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolata,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele),
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2023. január 31.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. február 15.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan legkorábban: 2023. március 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

 

Jelentkezését a 106-Szü-2250/75/2022.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet előadó beosztás (ügyfélszolgálati feladatkör) betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Budapesti és Pest Megyei Regionális Igazgatóság

Beosztás: előadó (ügyfélszolgálati)

Besorolás: RIASZ B

Cím: 1117 Budapest, Budafoki út 60. vagy 1135 Budapest, Szegedi út 35-37.

Munkarend: hivatali/vezényléses

 

Jogviszony: határozott idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Főbb feladatok:    

  • ügyfélszolgálati feladatok ellátása, a megjelenő ügyfelek tájékoztatása,
  • az ügyfelektől kérelmek és okiratok átvétele,
  • tartózkodásra jogosító okmányok átadása az ügyfelek részére,
  • adatrögzítés, nyilvántartási rendszerek használata
  • ügyfélszolgálaton átvett kérelmek adminisztrálása.

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • magyar állampolgárság,
  • büntetlen előélet,
  • kifogástalan életvitel ellenőrzés,
  • középfokú végzettség,
  • jó kommunikációs készség magyar és angol nyelven,
  • rugalmasság, dinamikusság, felelősségtudat, terhelhetőség, tolerancia,
  • foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés,
  • ·felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek,
  • ·vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítése,
  • ·gépjárművezetői engedély.

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • ·további (különösen angol, orosz), illetve magasabb szintű aktív nyelvismeret,
  • ·ügyfélszolgálati munkakörben szerzett tapasztalat.

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • terhelhetőség, stressztűrő-képesség,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • megbízhatóság.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele),
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.

 

A jelentkezés határideje: 2023. január 20.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. január 25.

A munkakör betöltésének kezdete legkorábban: 2023. február 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését a 106-Szü-2250/74/2022.R. azonosítószám feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

 

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet főelőadó beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Budapesti és Pest Megyei Regionális Igazgatóság

                                             

Beosztás: főelőadó

Besorolás: RIASZ/D

Cím: 1117 Budapest, Budafoki út 60. vagy 1135 Budapest, Szegedi út 35-37.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozott idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:    

·         a jogszabály-tervezetek véleményezése; a szakterületet érintő jogszabályok szakmai tervezetének kidolgozása, valamint közreműködés a nemzetközi szerződések és a közjogi szervezetszabályozó eszközök kidolgozásában;

·         az elsőfokú idegenrendészeti szervek hatósági tevékenységének szakirányítása és ellenőrzése;

·         az ügyintézési, ellenőrzési tapasztalatok alapján értékelő, elemző munka végzése,

·          kapcsolattartás a társszervekkel;

·         elsőfokú hatóság által hozott döntések ügyében előterjesztett jogorvoslati kérelmek elbírálása, illetve ezek kapcsán folyamatban lévő eljárás során a szükséges eljárási cselekmények megtétele, egyéb beadvány/iratok készítése;

·         az idegenrendészeti ügyekben a bíróság előtt megtámadott másodfokú határozatok elleni keresetlevelekre nyilatkozat/védirat, egyéb beadvány készítése, a Főigazgatóság képviseletében a bírósági képviselet ellátása;

·         ügyféli megkeresések, panaszok kivizsgálása, válaszlevelek előkészítése.

  • ·ügyfélszolgálati feladatok ellátása, közvetlen ügyfélkapcsolat

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság.
  • ·büntetlen előélet,
  • ·cselekvőképesség,
  • ·kifogástalan életvitel ellenőrzésben való megfelelés,
  • felsőfokú szakképzettség,
  • egészségügyi alkalmasság,

 

 

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Robotzsaru rendszer haladó szintű ismerete,
  • kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség,
  • idegenrendészeti szakterületen szerzett tapasztalat.

 

Elvárt kompetenciák:

  • ·legalább egy idegen nyelv ismerete,
  • együttműködő képesség,
  • jó kommunikációs készség,
  • terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • jó kommunikációs készség írásban és szóban,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához,

 

A jelentkezés határideje: 2023. január 20.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. január 25.

A munkakör betöltésének várható kezdete: 2023. február 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését az azonosító feltüntetésével a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kell eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy . pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

 

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

  Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet előadó beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Budapesti és Pest Megyei Regionális Igazgatóság

                                             

Beosztás: előadó

Besorolás: RIASZ/B

Cím: 1135 Budapest, Szegedi út 35-37. vagy 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:    

·         adatrögzítés

·         nyilvántartások kezelése

·         kapcsolattartás más szervezeti egységekkel

·         iktatással kapcsolatos feladatok ellátása

·         iratanyagok küldésének nyomon követése

·         szükség szerint átiratok szerkesztése

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság.
  • ·büntetlen előélet,
  • ·cselekvőképesség,
  • ·kifogástalan életvitel ellenőrzésben való megfelelés,
  • középfokú végzettség,
  • egészségügyi alkalmasság,

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Robotzsaru rendszer haladó szintű ismerete,
  • kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség,
  • idegenrendészeti szakterületen szerzett tapasztalat.

 

Elvárt kompetenciák:

  • ·legalább egy idegen nyelv ismerete,
  • együttműködő képesség,
  • jó kommunikációs készség,
  • terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • jó kommunikációs készség írásban és szóban,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

 

A jelentkezés határideje: 2023. január 20.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. január 25.

A munkakör betöltésének legkorábbi kezdete: 2023. február 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését az azonosító feltüntetésével a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kell eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy . pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet referens (munka- és tűzvédelmi) beosztás betöltésére

 

Munkahely megnevezése:  Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Gazdasági Főosztály

                                             Műszaki Osztály

Beosztás: referens (munka- és tűzvédelmi)

Besorolás: Tiszt/ E

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: vezényléses (elsősorban hivatali időben)

 

Jogviszony: határozatlan idejű, hivatásos

 

Ruhanorma: polgári

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                              meghatározottak szerint         

 

Feladatok:    

 

A munka- és tűzvédelmi referens feladatai

 

  • ·részt vesz az osztály műszaki feladatainak megoldásában, továbbá

ellátja az alábbi munka- és tűzvédelmi feladatokat:

 

  • évente felülvizsgálja az MvSz-t, és szükség esetén módosítást javasol a Főigazgatóság munkavédelemi tevékenységét irányító felelős vezetőjének;
  • naprakészen tájékozódik a vonatkozó jogszabályok változásairól, és szükség szerint javaslatot tesz azok bevezetéséről;
  • gondoskodik a létesítmények és a munkahelyek, eszközök rendszeres ellenőrzéséről, biztonságos üzemeltetésének feltételeiről, a veszélyek és ártalmak megszüntetéséről, javaslatot tesz az egészséget nem veszélyeztető és biztonságos munkakörülmények biztosítására;
  • gondoskodik a munkabiztonsági szaktevékenység körébe tartozó feladatok megvalósításáról, és a munkabiztonsági feladatok folyamatos ellátásáról;
  • figyelemmel kíséri valamennyi időszakos biztonsági felülvizsgálat elvégzését;
  • vezeti a Főigazgatóság baleseti nyilvántartását;
  • személyesen részt vesz a munkabalesetek kivizsgálásában, elkészíti és továbbítja a baleseti dokumentációt;
  • megszervezi a munkavédelmi szemlét, elkészíti a jegyzőkönyvet, a munkavédelmi szemlebizottság tagja;
  • lefolytatja a Személyügyi Főosztály által megszervezett munkavédelmi oktatásokat;
  •  meghívottként részt vesz az üzembe helyezési és a munkaterület átadás-átvételi eljárásokon;
  • együttműködik a foglalkozás-egészségügyi szolgálat, valamint a Rendőrség egészségügyi alapellátó orvosával, a munkahelyi kockázatértékelések kimunkálásában és felülvizsgálatában, illetve a foglakozási megbetegedések megelőzésében;
  • javaslatot tesz az egyéni védőeszközök bevezetésére, alkalmazásának rendjére
  • a tárgyévet követően elkészíti és jóváhagyásra felterjeszti a Főigazgatóság munkavédelmi helyzetének értékelését;
  • kapcsolatot tart a munkavédelmi főfelügyelővel;
  • kidolgozza a munkavédelem legfontosabb éves feladatait tartalmazó munkavédelmi programot
  • ·feladata elősegíteni a tűzvédelmi szabályok, előírások végrehajtását, irányítja a területi szervek tűzvédelmi munkáját;
  • ·gondoskodik arról, hogy a tűzvédelmi helyzetre kiható változás, átalakítás a területileg illetékes tűzoltósághoz bejelentésre kerüljön;
  • ·tűzvédelmi kérdésekben külső szervekkel történő tárgyalásokon képviseli a Főigazgatóságot;
  • ·elősegíti és előírt időközben, de legalább évente egyszer ellenőrzi a Főigazgatóság területén a Szabályzatban foglalt előírások betartását
  • ·részt vesz a tűzvédelmi hatóság által tartott szemlén, oktatáson;
  • ·szakmailag véleményezi az új beruházások tűzvédelmi előírásait,
  • ·részt vesz a használatbavételi eljárásban, ellenőrzi a tervek szerinti megvalósulást,
  • ·ellenőrzi a Főigazgatóság tűzvédelmi felszereléseit és oltóanyagait, gondoskodik az eszközök üzemképességének fenntartásáról, karbantartásukról;
  • ·javaslatot tesz a megfelelő mennyiségű és minőségű tűzoltó eszközök, tűzvédelmi felszerelések beszerzésére;
  • ·a tűzvédelemmel kapcsolatos iratot, rendeletet, jegyzőkönyvet megőrzi;
  • ·lefolytatja a Személyügyi Főosztály által megszervezett tűzvédelmi oktatásokat és vezeti a tűzvédelmi oktatások nyilvántartását;
  • ·a tűzvédelemmel kapcsolatos adminisztrációt naprakész állapotban tartja;
  • ·kapcsolatot tart a BM tűzvédelmi főfelügyelőjével.

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság
  • ·büntetlen előélet
  • ·cselekvőképesség
  • ·felsőfokú rendészeti szakképzettség

·         felsőfokú munkavédelmi szakképzettség

  • ·felsőfokú műszaki végzettség és legalább középfokú tűzvédelmi szakképzettség
  • ·vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség a munkába állást megelőzően
  • ·felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
  • ·kifogástalan életvitel ellenőrzéshez való hozzájárulás
  • egészségügyi, pszichológiai és fizikai alkalmasság
  • hivatásos jogviszony

 

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség

 

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • jó kommunikációs készség,
  • terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • jó kommunikációs készség írásban és szóban,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit
  • motivációs levelet
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatát
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványát (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2022. november 30.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2022. december 9.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2022. december 15.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését a 106-Szü-2250/71/2022.H. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Belügyi alapok
  • Belügyi alapok

     

    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság által az Európai Unió Belügyi Alapok társfinanszírozásával megvalósított projektekről bővebben itt olvashat.

     

    logo mmia pici

     

     

Hirdetmények

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság a 2005. november 1-jét követően indult eljárásokban hatósági döntéseit a jogszabályban meghatározott esetekben hirdetményi úton honlapján is közzéteszi. Amennyiben a lenti keresőbe beírt adatokkal nincs találat, kérem, kattintson a HIRDETMENY linkre és ismételje meg a keresést a megjelenő felületen.

HIRDETMENY

OIF logó nagyonnagyonkicsi

 

Tisztelt Ügyfelünk!

 

 

Tájékoztatjuk, hogy az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság (a továbbiakban: Főigazgatóság) elektronikus ügyintézést biztosító felülete, az Enterhungary felület (www.enterhungary.gov.hu) technikai okok miatt átmenetileg korlátozottan érhető el. Ennek okán a kérelmek és mellékletek feltöltése a megszokottnál lassabb lehet, illetve esetenként fennakadások tapasztalhatóak a fizetési rendszer működése kapcsán is.

 

A hiba elhárításán a Főigazgatóság munkatársai folyamatosan dolgoznak, a szolgáltatás teljeskörű helyreállítása előreláthatóan legkésőbb 2024. május 3. napján 10 óráig megtörténik.

 

A kérelembenyújtó felület hibája okozta fennakadások miatt szíves elnézésüket kérjük.

ORSZÁGOS IDEGENRENDÉSZETI FŐIGAZGATÓSÁG

OK