Bevándorlási és Állampolgársági Hivatal

Álláshirdetés (293)

Álláshirdetés

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

felvételt hirdet (menedékjogi) főelőadó beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Menekültügyi Igazgatóság

          Menedékjogi Osztály

Beosztás: főelőadó

Besorolás: RIASZ E

Cím: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozott idejű

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:    

  • ·Ellátja a menekültügyi hatóság bírósági peres képviselettel összefüggő feladatait.
  • ·A menekültvédelem területén kapcsolatot tart a nemzetközi és hazai szervekkel, társadalmi szervezetekkel; szakmai egyeztetéseken, konferenciákon vesz részt;
  • ·Közreműködik a menekültügyi hatósági szakterületet érintő panaszbeadványok elbírálásában;
  • ·Közreműködik a menekültügyi nyilvántartás fejlesztésével kapcsolatos javaslatok megtételében;
  • ·Ellátja a jogállással kapcsolatos menekültügyi eljárások minőségbiztosítási feladatait.
  • ·Részt vesz a menekültügyi döntéshozók jogalkalmazással kapcsolatos oktatásának, képzésének megszervezésében;
  • Figyelemmel követi menedékjogi szakterülettel kapcsolatos, nemzetközi szakmai anyagokat;
  • Az osztály vezetője vagy az igazgató megbízása alapján jogi szakvéleményt alakít ki az általuk megjelölt kérdésekben;
  • A szakterületét érintő kérdésekben háttéranyagokat, képzési anyagokat, prezentációkat készít;
  • Közreműködik a belső és harmadik szervek felé küldendő háttéranyagok és részanyagok összeállításában;
  • Munkaköréhez kapcsolódó feladatainak ellátása során együttműködik az ENSZ Menekültügyi Főbiztosság Közép-európai Regionális Képviseletével, nemzetközi szervezetekkel és nem-kormányzati szervezetekkel;
  • Előkészíti illetve véleményezi a menekültügyi jogszabályok tervezett módosításait;
  • Megkeresésre állásfoglalást fogalmaz meg a visszaküldés tilalma (non-refouelement) fennállásának és a területen maradás jogának kérdésében;
  • Közreműködik a menekültügyi szakterület zökkenőmentes működését segítő feladatok ellátásában.

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság.
  • ·büntetlen előélet,
  • ·cselekvőképesség,
  • ·vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség a munkába állást megelőzően
  • ·foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés
  • felsőfokú jogi végzettség (egyetem)
  • kifogástalan életvitel ellenőrzésben való megfelelés,

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség
  • jogi szakvizsga
  • tárgyalótermi tapasztalat
  • államigazgatásban, vagy rendvédelemben szerzett gyakorlat
  • felsőfokú nyelvismeret

 

Elvárt kompetenciák:

  • ·legalább egy idegen nyelv középfokú ismerete;
  • együttműködő képesség;
  • jó kommunikációs készség;
  • terhelhetőség, kiváló stressz-tűrő képesség;
  • minőségorientáltság (szabálykövetés, alaposság);
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság;
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség;
  • határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit;
  • motivációs levelet;
  • iskolai végzettséget, szakképesítést, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatát;
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele);
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul;
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.

 

A jelentkezés határideje: 2023. november 19.

Az elbírálás határideje: 2023. november 24.

A munkakör betöltésének legkorábbi kezdete: 2023. december 1.

 

A jelentkezés benyújtásának helye:

 

Jelentkezését a 106-Szü-164/89/2023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kell eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy . pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

 

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

felvételt hirdet ügyfélszolgálati előadó beosztás betöltésére

 

Munkahely megnevezése:   Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

Menekültügyi Igazgatóság

Befogadó Intézmények Szakmai Irányító Osztálya

Beosztás: előadó

Besorolás: RIASZ B

Cím: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozott idejű

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:

  • ·ügyfélszolgálati feladatok ellátása, a megjelenő és telefonos ügyfelek tájékoztatása
  • ·az ügyfelektől kérelmek és okiratok átvétele
  • ·tartózkodásra és külföldre utazásra jogosító okmányok átadása az ügyfelek részére
  • ·adatbázisok kezelése
  • ·kapcsolattartás más szervezeti egységekkel és más hatóságokkal, rendvédelmi szervekkel
  • ·adminisztrációs feladatok
  • ·iratok szkennelése, másolása
  • ·iratanyagok iktatása, expediálása
  • ·irattári feladatok ellátása;

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság.
  • ·büntetlen előélet,
  • ·cselekvőképesség,
  • ·legalább középfokú végzettség
  • ·vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség a munkába állást megelőzően
  • ·foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés
  • kifogástalan életvitel ellenőrzésben való megfelelés,

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • ·felsőfokú végzettség
  • ·rendvédelmi szervnél szerzett gyakorlat
  • ·ügyfélszolgálati munkakörben szerzett tapasztalat
  • ·arab, pastu, dari, fárszi, urdu nyelv vagy egyéb ismerete

 

Elvárt kompetenciák:

  • ·aktív, tárgyalóképes angol nyelvismeret
  • ·felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
  • ·megbízhatóság, precizitás
  • ·jó kommunikációs és problémamegoldó készség
  • ·gyors döntési és jó helyzetfelismerő képesség
  • ·nagyfokú felelősségérzet
  • ·önállóan és csapatban is jó teljesítmény, alkalmazkodás
  • ·magas fokú terhelhetőség
  • ·tolerancia és ügyfélorientált szemléletmód

 

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit;
  • motivációs levelet;
  • iskolai végzettséget, szakképesítést, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatát;
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele);
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul;
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.

 

A jelentkezés határideje: 2023. november 19.

Az elbírálás határideje: 2023. november 24.

A munkakör betöltésének legkorábbi kezdete: 2023. december 1.

 

A jelentkezés benyújtásának helye:

 

Jelentkezését a 106-Szü-164/88/2023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kell eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy . pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

 

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet titkos ügykezelő beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Igazgatási és Iratkezelési Főosztály

                                             Iratkezelési Osztály

Beosztás: titkos ügykezelő

Besorolás: RIASZ/B

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozott idejű (2025. október 15-ig), rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának   

szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.) meghatározottak szerint 

 

Feladatok:    

  • ·A Főigazgatóság által kezelt minősített adatot tartalmazó iratok kezelése.
  • ·Papír alapú minősített adatot tartalmazó iratok átvétele, továbbítása, tárolása, selejtezése.
  • ·Minősített adatot tartalmazó elektronikus iratok kezelése.
  • ·Közreműködés minősített adatokkal kapcsolatos feladatok végrehajtásában.
  • ·Közreműködés nyílt iratokkal kapcsolatos iratkezelési feladatok végrehajtásában.

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság
  • ·büntetlen előélet
  • ·cselekvőképesség
  • ·középfokú végzettség
  • ·nemzetbiztonsági ellenőrzéshez való hozzájárulás
  • minősített adatok kezelésével kapcsolatos tapasztalat, tük vizsga

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • meglévő nemzetbiztonsági ellenőrzés
  • RobotZsaru ügyviteli rendszer ismerete
  • közigazgatási, rendvédelmi szervnél szerzett gyakorlat

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • jó kommunikációs készség,
  • terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét és elérhetőségeit
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatát
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A munkakör betöltésének feltétele három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele). További feltétel a nemzetbiztonsági szolgálatokról szóló 1995. évi CXXV. törvény 67-71. § szerinti nemzetbiztonsági ellenőrzés eredményes lefolytatása.

 

 

A jelentkezés határideje: 2023. november 15.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. november 25.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2023. december 1.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

 

Jelentkezését a 106-Szü-164/87/2023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

 

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet ügyfélszolgálati előadó beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Budapesti és Pest Vármegyei Regionális Igazgatóság

Beosztás: ügyfélszolgálati előadó

Besorolás: RIASZ B

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60. vagy 1135 Budapest, Szegedi út 35-37.

Munkarend: hivatali/vezényléses

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Főbb feladatok:    

  • ügyfélszolgálati feladatok ellátása, a megjelenő ügyfelek tájékoztatása,
  • az ügyfelektől kérelmek és okiratok átvétele,
  • tartózkodásra jogosító okmányok átadása az ügyfelek részére,
  • adatrögzítés, nyilvántartási rendszerek használata
  • ügyfélszolgálaton átvett kérelmek adminisztrálása.

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • magyar állampolgárság,
  • büntetlen előélet,
  • kifogástalan életvitel ellenőrzés,
  • középfokú végzettség,
  • jó kommunikációs készség magyar és angol nyelven,
  • rugalmasság, dinamikusság, felelősségtudat, terhelhetőség, tolerancia,
  • foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés,
  • felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek,
  • vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítése.

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • további (különösen angol, orosz), illetve magasabb szintű aktív nyelvismeret,
  • ügyfélszolgálati munkakörben szerzett tapasztalat.

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • terhelhetőség, stressztűrő-képesség,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • megbízhatóság.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele),
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.

 

A jelentkezés határideje: 2023. október 24.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. október 27.

A munkakör betöltésének kezdete legkorábban: 2023. november 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését a 106-Szü-164/86/2023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

felvételt hirdet humánigazgatási főelőadó beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Személyügyi Főosztály

Beosztás: főelőadó

Besorolás: RIASZ E

Cím: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozatlan  idejű

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:    

  • személyügyi területen a munkáltatói intézkedések előkészítése és végrehajtása
  • személyi anyagok kezelése
  • elektronikus nyilvántartások vezetése

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • magyar állampolgárság.
  • büntetlen előélet,
  • cselekvőképesség,
  • foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés
  • felsőfokú végzettség

 

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség
  • államigazgatásban, vagy rendvédelemben szerzett gyakorlat

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség;
  • jó kommunikációs készség;
  • terhelhetőség, kiváló stressz-tűrő képesség;
  • minőségorientáltság (szabálykövetés, alaposság);
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság;
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség;
  • határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit;
  • motivációs levelet;
  • iskolai végzettséget, szakképesítést, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatát;
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele);
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul;
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.

 

A jelentkezés határideje: 2023. október 20.

Az elbírálás határideje: 2023. október 25.

A munkakör betöltésének legkorábbi kezdete: 2023. november 1.

 

A jelentkezés benyújtásának helye:

 

Jelentkezését a 106-Szü-164/84/2023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kell eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy . pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet jogi előadó beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Igazgatási és Iratkezelési Főosztály

                                             Igazgatási Osztály

Beosztás: Jogi előadó

Besorolás: RIASZ/E

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: általános

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:

  • ·a Főigazgatóság hatáskörébe tartozó jogszabály tervezetek véleményezése
  • ·megállapodások és belső intézkedések előkészítése
  • ·személyes adat és közérdekű adat megismerésére vonatkozó megkeresések megválaszolása
  • ·jelentések összeállítása
  • ·ellenőrzések koordinálása

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság
  • ·büntetlen előélet
  • ·cselekvőképesség
  • ·jogi egyetemi végzettség
  • ·pályakezdő vagy legfeljebb 5 év munkatapasztalattal rendelkezik
  • ·legalább középfokú „C” típusú nyelvvizsga angol nyelvből
  • ·kifogástalan életvitel ellenőrzéshez való hozzájárulás

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • közigazgatási, rendvédelmi szervnél szerzett gyakorlat
  • felsőfokú „C” típusú nyelvvizsga angol nyelvből
  • RobotZsaru rendszer haladó szintű ismerete
  • ·a 2015. évi XLII. törvény hatálya alá tartozó rendvédelmi szerv állományának tagja

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • jó kommunikációs készség,
  • terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét és elérhetőségeit
  • motivációs levelet
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2023. október 15.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. október 25.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2023. november 1.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését a 106-Szü-164/83/2023.R azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

felvételt hirdet (menedékjogi) főelőadó beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Menekültügyi Igazgatóság

          Menedékjogi Osztály

Beosztás: főelőadó

Besorolás: RIASZ E

Cím: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozott idejű

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:    

  • ·Ellátja a menekültügyi hatóság bírósági peres képviselettel összefüggő feladatait.
  • ·A menekültvédelem területén kapcsolatot tart a nemzetközi és hazai szervekkel, társadalmi szervezetekkel; szakmai egyeztetéseken, konferenciákon vesz részt;
  • ·Közreműködik a menekültügyi hatósági szakterületet érintő panaszbeadványok elbírálásában;
  • ·Közreműködik a menekültügyi nyilvántartás fejlesztésével kapcsolatos javaslatok megtételében;
  • ·Ellátja a jogállással kapcsolatos menekültügyi eljárások minőségbiztosítási feladatait.
  • ·Részt vesz a menekültügyi döntéshozók jogalkalmazással kapcsolatos oktatásának, képzésének megszervezésében;
  • Figyelemmel követi menedékjogi szakterülettel kapcsolatos, nemzetközi szakmai anyagokat;
  • Az osztály vezetője vagy az igazgató megbízása alapján jogi szakvéleményt alakít ki az általuk megjelölt kérdésekben;
  • A szakterületét érintő kérdésekben háttéranyagokat, képzési anyagokat, prezentációkat készít;
  • Közreműködik a belső és harmadik szervek felé küldendő háttéranyagok és részanyagok összeállításában;
  • Munkaköréhez kapcsolódó feladatainak ellátása során együttműködik az ENSZ Menekültügyi Főbiztosság Közép-európai Regionális Képviseletével, nemzetközi szervezetekkel és nem-kormányzati szervezetekkel;
  • Előkészíti illetve véleményezi a menekültügyi jogszabályok tervezett módosításait;
  • Megkeresésre állásfoglalást fogalmaz meg a visszaküldés tilalma (non-refouelement) fennállásának és a területen maradás jogának kérdésében;
  • Közreműködik a menekültügyi szakterület zökkenőmentes működését segítő feladatok ellátásában.

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság.
  • ·büntetlen előélet,
  • ·cselekvőképesség,
  • ·vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség a munkába állást megelőzően
  • ·foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés
  • felsőfokú jogi végzettség (egyetem)
  • kifogástalan életvitel ellenőrzésben való megfelelés,

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség
  • jogi szakvizsga
  • tárgyalótermi tapasztalat
  • államigazgatásban, vagy rendvédelemben szerzett gyakorlat
  • felsőfokú nyelvismeret

 

Elvárt kompetenciák:

  • ·legalább egy idegen nyelv középfokú ismerete;
  • együttműködő képesség;
  • jó kommunikációs készség;
  • terhelhetőség, kiváló stressz-tűrő képesség;
  • minőségorientáltság (szabálykövetés, alaposság);
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság;
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség;
  • határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit;
  • motivációs levelet;
  • iskolai végzettséget, szakképesítést, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatát;
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele);
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul;
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.

 

A jelentkezés határideje: 2023. október 20.

Az elbírálás határideje: 2023. október 25.

A munkakör betöltésének legkorábbi kezdete: 2023. november 1.

 

A jelentkezés benyújtásának helye:

 

Jelentkezését a 106-Szü-164/82/2023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kell eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy . pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

 

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

felvételt hirdet ügyfélszolgálati előadó beosztás betöltésére

 

Munkahely megnevezése:   Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

Menekültügyi Igazgatóság

Befogadó Intézmények Szakmai Irányító Osztálya

Beosztás: előadó

Besorolás: RIASZ B

Cím: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozott idejű

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:

  • ·ügyfélszolgálati feladatok ellátása, a megjelenő és telefonos ügyfelek tájékoztatása
  • ·az ügyfelektől kérelmek és okiratok átvétele
  • ·tartózkodásra és külföldre utazásra jogosító okmányok átadása az ügyfelek részére
  • ·adatbázisok kezelése
  • ·kapcsolattartás más szervezeti egységekkel és más hatóságokkal, rendvédelmi szervekkel
  • ·adminisztrációs feladatok
  • ·iratok szkennelése, másolása
  • ·iratanyagok iktatása, expediálása
  • ·irattári feladatok ellátása;

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság.
  • ·büntetlen előélet,
  • ·cselekvőképesség,
  • ·legalább középfokú végzettség
  • ·vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség a munkába állást megelőzően
  • ·foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés
  • kifogástalan életvitel ellenőrzésben való megfelelés,

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • ·felsőfokú végzettség
  • ·rendvédelmi szervnél szerzett gyakorlat
  • ·ügyfélszolgálati munkakörben szerzett tapasztalat
  • ·arab, pastu, dari, fárszi, urdu nyelv vagy egyéb ismerete

 

Elvárt kompetenciák:

  • ·aktív, tárgyalóképes angol nyelvismeret
  • ·felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
  • ·megbízhatóság, precizitás
  • ·jó kommunikációs és problémamegoldó készség
  • ·gyors döntési és jó helyzetfelismerő képesség
  • ·nagyfokú felelősségérzet
  • ·önállóan és csapatban is jó teljesítmény, alkalmazkodás
  • ·magas fokú terhelhetőség
  • ·tolerancia és ügyfélorientált szemléletmód

 

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit;
  • motivációs levelet;
  • iskolai végzettséget, szakképesítést, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatát;
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele);
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul;
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.

 

A jelentkezés határideje: 2023. október 20.

Az elbírálás határideje: 2023. október 25.

A munkakör betöltésének legkorábbi kezdete: 2023. november 1.

 

A jelentkezés benyújtásának helye:

 

Jelentkezését a 106-Szü-164/81/2023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kell eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy . pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

 

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

 

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság 

felvételt hirdet rendszergazda feladatokat ellátó beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                           Informatikai Főosztály

Informatikai-üzemeltetési Osztály

Beosztás: rendszergazda

Besorolás: RIASZ

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Főbb feladatok:    

-          Informatikai rendszereknek a folyamatos karbantartása és üzemeltetése

-          Szerverek (főként Linux) felügyelete, hálózati eszközök felügyelete, karbantartása, ill. szükség esetén szervízelésük lebonyolítása

-          Napi rendszergazdai feladatok ellátása, hibák felderítése, teljesítményoptimalizálás

-          IT támogatás nyújtása hardveres, szoftveres kérdésekben

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság.
  • ·büntetlen előélet,
  • legalább középfokú szakirányú végzettség,
  • foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés
  • kifogástalan életvitel ellenőrzésen való megfelelés
  • rugalmasság, terhelhetőség, szociális érzékenység, nyitottság, tolerancia

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

-          felsőfokú szakirányú végzettség

-          rendészeti végzettség

-          középfokú angol nyelvtudás

-          Linux ismeret

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • terhelhetőség, stressztűrőképesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolata,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele),
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2023. október 10.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. október 25.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan legkorábban: 2023. november 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

 

Jelentkezését a 106-Szü-164/80/023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság 

felvételt hirdet ügyintéző feladatokat ellátó beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Informatikai Főosztály

Beosztás: ügyintéző

Besorolás: RIASZ

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Főbb feladatok:    

  • ·A mindennapi munka adminisztratív támogatása
  • ·Statisztikák, jelentések készítése, nyilvántartások vezetése
  • ·A Főigazgatóság által használt rendszerekkel kapcsolatos adminisztratív tevékenységek végzése, felhasználói jogosultságok beállítása
  • ·E-mailek, telefonhívások fogadása, megválaszolása
  • ·Felhasználók támogatása, mind a Főizgatóság dolgozói, mind pedig ügyfelei tekintetében
  • ·Projektmenedzsment – felhasználói igények, hibajelzések továbbítása a fejlesztő felé
  • ·Közbeszerzési eljárások adminisztratív előkészítésében való részvétel
  • ·Egyéb, a vezető által meghatározott feladatok végrehajtása

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság.
  • ·büntetlen előélet
  • ·középfokú végzettség
  • ·felhasználói szintű informatikai ismeretek
  • ·foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés
  • ·kifogástalan életvitel ellenőrzésen való megfelelés
  • ·rugalmasság, terhelhetőség, szociális érzékenység, nyitottság, tolerancia


 

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

-          rendészeti végzettség

-          középfokú angol nyelvtudás

-          felsőfokú végzettség

-          informatikai végzettség

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • terhelhetőség, stressztűrőképesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • rendszerszemléletű, analitikus gondolkodásmód
  • erős MS Office ismeretek
  • pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolata,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele),
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2023. október 10.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. október 25.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan legkorábban: 2023. november 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

 

Jelentkezését a 106-Szü-164/79/2023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Belügyi alapok
  • Belügyi alapok

     

    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság által az Európai Unió Belügyi Alapok társfinanszírozásával megvalósított projektekről bővebben itt olvashat.

     

    logo mmia pici

     

     

Hirdetmények

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság a 2005. november 1-jét követően indult eljárásokban hatósági döntéseit a jogszabályban meghatározott esetekben hirdetményi úton honlapján is közzéteszi. Amennyiben a lenti keresőbe beírt adatokkal nincs találat, kérem, kattintson a HIRDETMENY linkre és ismételje meg a keresést a megjelenő felületen.

HIRDETMENY

OIF logó nagyonnagyonkicsi

Tisztelt Érdeklődő!

 

Tájékoztatjuk, hogy a harmadik országbeli állampolgárok beutazására és tartózkodására vonatkozó új idegenrendészeti jogszabály átmeneti rendelkezései alapján ha Ön Magyarországon a korábbi jogszabály alapján már érvényes tartózkodási engedéllyel rendelkezik, az új idegenrendészeti jogszabály szerinti jogcímek valamelyikén kérelmezheti a tartózkodási engedélye kiadását. Felhívjuk a figyelmet, hogy kizárólag tartózkodási engedély kiadása kérelmezhető jelenleg személyesen és az Enter Hungary rendszeren keresztül, függetlenül a meglévő érvényes engedélytől. A tartózkodási engedély meghosszabbítása az átmeneti szabályok szerint nem lehetséges. A tartózkodási engedély kiadása iránti kérelmet legkorábban a tartózkodási engedély lejárta előtt 45 nappal nyújthatja be. Ha 2024. március 1. és április 1. között jár le, a tartózkodási engedély kiadása iránti kérelmet legkésőbb a tartózkodási engedély érvényességi idejének utolsó napján kell benyújtania.

 

Részletek és további információk ide kattintva érhetőek el : Átmeneti szabályok (gov.hu)

 

 

OK