Bevándorlási és Állampolgársági Hivatal

Álláshirdetés (298)

Álláshirdetés

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet főelőadó (védelmi igazgatási) beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Ügyeleti és Védelmi Igazgatási Osztály

                                    

Beosztás: főelőadó (védelmi igazgatási)

Besorolás: RIASZ/E

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:    

 

  1. 1)a védelmi igazgatási szakterületet érintő tervezetek véleményezésében, a szakterülettel kapcsolatos normák kiadásában, módosításában, hatályon kívül helyezésében történő közreműködés
  2. 2)a különleges jogrendi időszakkal kapcsolatos feladatok végrehajtása, védelmi tervek elkészítése
  3. 3)a helyi honvédelmi, katasztrófavédelmi és belügyi szervekkel történő együttműködés, kapcsolattartás
  4. 4)hazai és nemzetközi válsághelyzet-kezelési gyakorlatokon történő részvétel
  5. 5)a védelmi igazgatás szakterületét érintő védelmi igazgatási felkészítések megtartása, a személyi állomány és kijelölt védelmi tisztek képzése

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság
  • ·büntetlen előélet
  • ·cselekvőképesség
  • ·felsőfokú szakképzettség: a Nemzeti Közszolgálati Egyetem Hadtudományi és Honvédtisztképző vagy Rendészettudományi Karán szerzett alap- vagy mesterfokozat
  • ·foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés
  • ·vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség a munkába állást megelőzően
  • ·felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
  • ·kifogástalan életvitel ellenőrzéshez való hozzájárulás

 

 

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • védelmi igazgatási szakon szerzett végzettség
  • közigazgatási, rendvédelmi szervnél szerzett tapasztalat
  • középfokú angol nyelvtudás
  • Robotzsaru rendszer haladó szintű ismerete,
  • kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség,

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • jó kommunikációs készség,
  • terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • jó kommunikációs készség írásban és szóban,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit
  • motivációs levelet
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2023. március 16.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. március 31.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2023. április 15.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését a 106-Szü-164/28/2023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

 

                                    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet ügyeleti referens beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Ügyeleti és Védelmi Igazgatási Osztály

Beosztás: ügyeleti referens

Besorolás: TISZT/D 

Cím: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: váltásos munkarend (24/7)

 

Jogviszony: határozatlan idejű, hivatásos

 

Ruhanorma: gyakorló öltözet

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:    

  • kapcsolattartás a társzervekkel
  • rendvédelmi szervektől érkező megkeresések megválaszolása
  • idegenrendészeti és menekültügyi szakterületet érintő válaszlevelek elkészítése

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság.
  • ·büntetlen előélet,
  • ·cselekvőképesség,
  • ·kifogástalan életvitel ellenőrzésben való megfelelés,
  • ·szakirányú felsőfokú végzettség
  • ·rendészeti szakvizsga megléte
  • ·egészségügyi, pszichikai és fizikai alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés
  • ·egészségügyi, pszichológiai és fizikai alkalmasság,
  • hivatásos jogviszony.

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • az idegenrendészeti- és menekültügyi nyilvántartás, továbbá valamennyi szakrendszer magas szintű ismerete,
  • kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség,
  • ügyeleti és védelmi igazgatási szakterületen szerzett tapasztalat.

 

Elvárt kompetenciák:

  • ·legalább egy idegen nyelv ismerete,
  • együttműködő képesség,
  • jó kommunikációs készség,
  • terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • jó kommunikációs készség írásban és szóban,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2023. március 16.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. március 31.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2023. április 15.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését a 106-SZÜ-164/27/2023.H. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

 

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet főreferens (hatósági ellenőrzési) beosztás betöltésére

 

Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Budapesti és Pest Vármegyei Regionális Igazgatóság

                                             Hatósági Ellenőrzési Osztály

Beosztás: főreferens (hatósági ellenőrzési)

Besorolás: HSZT/C  

Cím: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: vezényléses

 

Jogviszony: határozatlan idejű, hivatásos

 

Ruhanorma: polgári

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.),  valamint a belügyminiszter irányítása alatt álló rendvédelmi feladatokat ellátó szerveknél a hivatásos szolgálati beosztásokról és a betöltésükhöz szükséges követelményekről szóló 30/2015. (VI.16.) BM rendeletben meghatározottak szerint       

                                            

 

Feladatok:    

  • ·A külföldiekkel kapcsolatos helyszíni ellenőrzések elvégzése, helyszíne szemlék lefolytatása
  • ·Az ellenőrzések során a szükséges eljárási cselekmények, kényszerintézkedések megtétele
  • ·A társhatóságokkal történő együttműködés, kapcsolattartás, mélységi ellenőrzési feladatok
  • ·Meghallgatások lefolytatása, idegenrendészeti elemző munka

 

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság,
  • ·büntetlen előélet,
  • ·cselekvőképesség,
  • ·vagyonnyilatkozat tétele,
  • a 30/2015. (VI. 16.) BM rendelet 9. mellékletnek megfelelő felsőfokú rendészeti szakképzettség
  • egészségügyi, pszichológiai és fizikai alkalmasság,
  • hivatásos jogviszony
  • középfokú „C” típusú nyelvvizsga angol nyelvből
  • B kategóriás vezetői engedély.

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Robotzsaru rendszer haladó szintű ismerete,
  • Nova Irat modul ismerete,
  • kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség,
  • idegenrendészeti szakterületen szerzett tapasztalat
  • további idegen nyelvtudás (különösen kínai, vietnámi, thai, arab, ukrán, albán).

 

Elvárt kompetenciák:

  • önálló munkavégzés,
  • együttműködő képesség,
  • jó kommunikációs készség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség
  • terhelhetőség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele),
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.

 

A jelentkezés határideje: 2023. március 15.

Az elbírálás határideje: 2023. március 31.

A munkakör betöltésének legkorábbi kezdete: 2023. április 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye:

Jelentkezését a 106-Szü-164/26/2023.H  azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kell eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet előadó beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Budapesti és Pest Vármegyei Regionális Igazgatóság

                                            

Beosztás: előadó

Besorolás: RIASZ/B

Munkavégzés helye: 1135 Budapest, Szegedi út 35-37. vagy 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:    

·         adatrögzítés

·         nyilvántartások kezelése

·         kapcsolattartás más szervezeti egységekkel

·         iktatással kapcsolatos feladatok ellátása

·         iratanyagok küldésének nyomon követése

·         szükség szerint átiratok szerkesztése

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság.
  • ·büntetlen előélet,
  • ·cselekvőképesség,
  • ·kifogástalan életvitel ellenőrzésben való megfelelés,
  • középfokú végzettség,
  • egészségügyi alkalmasság,

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Robotzsaru rendszer haladó szintű ismerete,
  • kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség,
  • idegenrendészeti szakterületen szerzett tapasztalat.

 

Elvárt kompetenciák:

  • ·legalább egy idegen nyelv ismerete,
  • együttműködő képesség,
  • jó kommunikációs készség,
  • terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • jó kommunikációs készség írásban és szóban,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

 

A jelentkezés határideje: 2023. március 15.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. március 31.

A munkakör betöltésének legkorábbi kezdete: 2023. április 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését a 106-Szü-164/25/2023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kell eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy . pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

 

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet főelőadó beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Budapesti és Pest Vármegyei Regionális Igazgatóság

                                            

Beosztás: főelőadó

Besorolás: RIASZ/E

Cím: 1117 Budapest, Budafoki út 60. vagy 1135 Budapest, Szegedi út 35-37.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozott idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:    

·         a jogszabály-tervezetek véleményezése; a szakterületet érintő jogszabályok szakmai tervezetének kidolgozása, valamint közreműködés a nemzetközi szerződések és a közjogi szervezetszabályozó eszközök kidolgozásában;

·         az elsőfokú idegenrendészeti szervek hatósági tevékenységének szakirányítása és ellenőrzése;

·         az ügyintézési, ellenőrzési tapasztalatok alapján értékelő, elemző munka végzése,

·          kapcsolattartás a társszervekkel;

·         elsőfokú hatóság által hozott döntések ügyében előterjesztett jogorvoslati kérelmek elbírálása, illetve ezek kapcsán folyamatban lévő eljárás során a szükséges eljárási cselekmények megtétele, egyéb beadvány/iratok készítése;

·         az idegenrendészeti ügyekben a bíróság előtt megtámadott másodfokú határozatok elleni keresetlevelekre nyilatkozat/védirat, egyéb beadvány készítése, a Főigazgatóság képviseletében a bírósági képviselet ellátása;

·         ügyféli megkeresések, panaszok kivizsgálása, válaszlevelek előkészítése.

  • ·ügyfélszolgálati feladatok ellátása, közvetlen ügyfélkapcsolat

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság.
  • ·büntetlen előélet,
  • ·cselekvőképesség,
  • ·kifogástalan életvitel ellenőrzésben való megfelelés,
  • felsőfokú szakképzettség,
  • egészségügyi alkalmasság,

 

 

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Robotzsaru rendszer haladó szintű ismerete,
  • kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség,
  • idegenrendészeti szakterületen szerzett tapasztalat.

 

Elvárt kompetenciák:

  • ·legalább egy idegen nyelv ismerete,
  • együttműködő képesség,
  • jó kommunikációs készség,
  • terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • jó kommunikációs készség írásban és szóban,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához,

 

A jelentkezés határideje: 2023. március 15.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. március 31.

A munkakör betöltésének várható kezdete: 2023. április 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését a 106-Szü-164/24/2023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kell eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy . pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

 

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet előadó beosztás (ügyfélszolgálati feladatkör) betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Budapesti és Pest Vármegyei Regionális Igazgatóság

Beosztás: előadó (ügyfélszolgálati)

Besorolás: RIASZ B

Cím: 1117 Budapest, Budafoki út 60. vagy 1135 Budapest, Szegedi út 35-37.

Munkarend: hivatali/vezényléses

 

Jogviszony: határozott idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Főbb feladatok:    

  • ügyfélszolgálati feladatok ellátása, a megjelenő ügyfelek tájékoztatása,
  • az ügyfelektől kérelmek és okiratok átvétele,
  • tartózkodásra jogosító okmányok átadása az ügyfelek részére,
  • adatrögzítés, nyilvántartási rendszerek használata
  • ügyfélszolgálaton átvett kérelmek adminisztrálása.

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • magyar állampolgárság,
  • büntetlen előélet,
  • kifogástalan életvitel ellenőrzés,
  • középfokú végzettség,
  • jó kommunikációs készség magyar és angol nyelven,
  • rugalmasság, dinamikusság, felelősségtudat, terhelhetőség, tolerancia,
  • foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés,
  • ·felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek,
  • ·vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítése,
  • ·gépjárművezetői engedély.

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • ·további (különösen angol, orosz), illetve magasabb szintű aktív nyelvismeret,
  • ·ügyfélszolgálati munkakörben szerzett tapasztalat.

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • terhelhetőség, stressztűrő-képesség,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • megbízhatóság.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele),
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.

 

A jelentkezés határideje: 2023. március 15.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. március 31.

A munkakör betöltésének kezdete legkorábban: 2023. április 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését a 106-Szü-164/23/2023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

 

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet kiemelt főreferens (munka- és tűzvédelmi) beosztás betöltésére

 

Munkahely megnevezése:  Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Gazdasági Főosztály

                                             Műszaki Osztály

Beosztás: kiemelt főreferens (munka- és tűzvédelmi)

Besorolás: hivatásos E

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: vezényléses (elsősorban hivatali időben)

 

Jogviszony: határozatlan idejű, hivatásos

 

Ruhanorma: polgári

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                              meghatározottak szerint         

 

Feladatok:    

 

A munka- és tűzvédelmi referens feladatai

 

  • ·részt vesz az osztály műszaki feladatainak megoldásában, továbbá

ellátja az alábbi munka- és tűzvédelmi feladatokat:

 

  • évente felülvizsgálja az MvSz-t, és szükség esetén módosítást javasol a Főigazgatóság munkavédelemi tevékenységét irányító felelős vezetőjének;
  • naprakészen tájékozódik a vonatkozó jogszabályok változásairól, és szükség szerint javaslatot tesz azok bevezetéséről;
  • gondoskodik a létesítmények és a munkahelyek, eszközök rendszeres ellenőrzéséről, biztonságos üzemeltetésének feltételeiről, a veszélyek és ártalmak megszüntetéséről, javaslatot tesz az egészséget nem veszélyeztető és biztonságos munkakörülmények biztosítására;
  • gondoskodik a munkabiztonsági szaktevékenység körébe tartozó feladatok megvalósításáról, és a munkabiztonsági feladatok folyamatos ellátásáról;
  • figyelemmel kíséri valamennyi időszakos biztonsági felülvizsgálat elvégzését;
  • vezeti a Főigazgatóság baleseti nyilvántartását;
  • személyesen részt vesz a munkabalesetek kivizsgálásában, elkészíti és továbbítja a baleseti dokumentációt;
  • megszervezi a munkavédelmi szemlét, elkészíti a jegyzőkönyvet, a munkavédelmi szemlebizottság tagja;
  • lefolytatja a Személyügyi Főosztály által megszervezett munkavédelmi oktatásokat;
  •  meghívottként részt vesz az üzembe helyezési és a munkaterület átadás-átvételi eljárásokon;
  • együttműködik a foglalkozás-egészségügyi szolgálat, valamint a Rendőrség egészségügyi alapellátó orvosával, a munkahelyi kockázatértékelések kimunkálásában és felülvizsgálatában, illetve a foglakozási megbetegedések megelőzésében;
  • javaslatot tesz az egyéni védőeszközök bevezetésére, alkalmazásának rendjére
  • a tárgyévet követően elkészíti és jóváhagyásra felterjeszti a Főigazgatóság munkavédelmi helyzetének értékelését;
  • kapcsolatot tart a munkavédelmi főfelügyelővel;
  • kidolgozza a munkavédelem legfontosabb éves feladatait tartalmazó munkavédelmi programot
  • ·feladata elősegíteni a tűzvédelmi szabályok, előírások végrehajtását, irányítja a területi szervek tűzvédelmi munkáját;
  • ·gondoskodik arról, hogy a tűzvédelmi helyzetre kiható változás, átalakítás a területileg illetékes tűzoltósághoz bejelentésre kerüljön;
  • ·tűzvédelmi kérdésekben külső szervekkel történő tárgyalásokon képviseli a Főigazgatóságot;
  • ·
  • ·részt vesz a tűzvédelmi hatóság által tartott szemlén, oktatáson;
  • ·szakmailag véleményezi az új beruházások tűzvédelmi előírásait,
  • ·részt vesz a használatbavételi eljárásban, ellenőrzi a tervek szerinti megvalósulást,
  • ·ellenőrzi a Főigazgatóság tűzvédelmi felszereléseit és oltóanyagait, gondoskodik az eszközök üzemképességének fenntartásáról, karbantartásukról;
  • ·javaslatot tesz a megfelelő mennyiségű és minőségű tűzoltó eszközök, tűzvédelmi felszerelések beszerzésére;
  • ·a tűzvédelemmel kapcsolatos iratot, rendeletet, jegyzőkönyvet megőrzi;
  • ·lefolytatja a Személyügyi Főosztály által megszervezett tűzvédelmi oktatásokat és vezeti a tűzvédelmi oktatások nyilvántartását;
  • ·a tűzvédelemmel kapcsolatos adminisztrációt naprakész állapotban tartja;
  • ·kapcsolatot tart a BM tűzvédelmi főfelügyelőjével.

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság
  • ·büntetlen előélet
  • ·cselekvőképesség
  • ·felsőfokú rendészeti szakképzettség
  • ·felsőfokú munkavédelmi szakképzettség
  • ·felsőfokú műszaki végzettség és legalább középfokú tűzvédelmi szakképzettség
  • ·vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség a munkába állást megelőzően
  • ·felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
  • ·kifogástalan életvitel ellenőrzéshez való hozzájárulás
  • egészségügyi, pszichológiai és fizikai alkalmasság
  • hivatásos jogviszony

 

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség

 

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • jó kommunikációs készség,
  • terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • jó kommunikációs készség írásban és szóban,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit
  • motivációs levelet
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatát
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványát (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2023. március 15.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. március 24.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2023. április 15.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését a 106-Szü-164/22/2023.H. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 pályázatot hirdet

a Belső Biztonsági Alap keretében megvalósítandó projekttel összefüggő tevékenységek ellátására a következők szerint:

 

 Munkahely megnevezése:   Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                               Nemzetközi Együttműködési Főosztály

Nemzetközi Kapcsolatok és Alapok Osztálya

 

Munkakör megnevezése: projektmunkatárs

Foglalkoztatás jellege: határozott idejű, teljes munkaidős foglalkoztatás, munkavállalói jogviszony

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Feladatok:    

  • európai uniós projekt szakmai koordinálása (projekt előrehaladási jelentések készítése, kapcsolattartás a projekt megvalósításában résztvevő szervezeti egységekkel, szervezetekkel, Felelős/Irányító Hatósággal, a projekt megvalósítása során felmerülő egyéb adminisztratív és szervezési feladatok ellátása)
  • pályázatírás
  • rendezvényszervezés
  • a Főigazgatóság által működtetett szakdiplomata hálózattal történő kapcsolattartás, operatív tevékenységek, a hálózat munkájának nyomon követése
  • szakmai utazások szervezése
  • szükség szerinti közreműködés a Projekt végrehajtását biztosító szerződés és megállapodás-tervezetek előkészítésében, (köz)beszerzési eljárások lefolytatásában

 

Pályázati feltételek:

  • ·magyar állampolgárság
  • ·büntetlen előélet
  • ·felsőfokú végzettség

 

A munkakör betöltésének feltételei:

  • ·foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés
  • ·középfokú „C” típusú nyelvvizsga angol nyelvből
  • ·felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
  • ·terhelhetőség, rugalmasság, önállóság
  • ·teljesítményorientált munkavégzés

 

Előnyt jelent:

  • legalább két éves projektmenedzsment tapasztalat
  • további nyelvismeret

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyes adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit;
  • motivációs levelet;
  • iskolai végzettséget, szakképesítést, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatát;
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele);
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul;
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.

 

A jelentkezés határideje: 2023. március 14.

Az elbírálás határideje: 2023. március 22.

A munkakör betöltésének legkorábbi kezdete: 2023. április 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye:

 

Jelentkezését a 106-SZÜ-164/21/2023. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kell eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy . pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

 

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet főelőadó (műszaki) beosztás betöltésére

 

Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Gazdasági Főosztály

                                             Műszaki Osztály

Beosztás: főelőadó (műszaki)

Besorolás: RIASZ

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások:  a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                              szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                              meghatározottak szerint         

 

Feladatok: 

  • ·részt vesz az osztály műszaki feladatainak megoldásában, kezeli a hibabejelentő felületen bejelentett feladatok napi szintű megvalósítását  és visszaellenőrzését  
  • ·felügyeli a takarító vállalkozás feladatainak napi végrehajtását, a nagytakarítások lebonyolításának rendjét
  • ·nyomon követi a takarító vállalkozás személyi állományának biztonsági szűrését objektumokba történő belépését és mozgását
  • ·közbeszerzési gyakorlata keretében elkészíti, összeállítja és frissíti az eszközök –készletek és szolgáltatások beszerzésének közbeszerzési műszaki dokumentumait, részt vesz a Keretmegállapodások előkészítésében és azok teljesítésében
  • ·együttműködik a közbeszerzés lebonyolítása során a közbeszerzési szakértővel az Ajánlati Felhívások feltételeinek kidolgozásában
  • ·Részt vesz az árubeszerzési és szolgáltatás beszerzési közbeszerzések szerződési feltételeinek kidolgozásában és a szerződések teljesülésének nyomon követésében
  • ·nyomon követi a közbeszerzési szerződések végrehajtását- és a szerződéses feltételek teljesítését-ellenőrzéseket végez a teljesítések igazolásához és azok kiadásához
  • ·részt vesz a Főigazgatóság éves selejtezési eljárásában és annak lebonyolításában
  • ·szervezi és közreműködik a Főigazgatóság rendezvényeinek műszaki szempontú előkészítésében
  • ·kapcsolatot tart a Központi raktárral-nyomon követi a Központi raktár készletmozgásait- intézkedik a beszerzések indításáról amennyiben annak feltételei felmerülnek
  • ·vizsgálja a Főigazgatóság beszerzéseinek széleskörű minőségi- és mennyiségi teljesülését, adott esetben gondoskodik a beszerzett eszközök garanciális és garancián túli javíttatásáról
  • ·statisztikákat és jelentéseket készít a műszaki osztály munkájával kapcsolatosan-éves és időszakos adatokat gyűjt és elemez
  • ·döntés előkészítő anyagokat állít össze a vezetői döntések előkészítéseként

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság
  • ·büntetlen előélet
  • ·cselekvőképesség
  • ·felsőfokú műszaki végzettség
  • ·foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés
  • ·vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség a munkába állást megelőzően
  • ·felhasználói szintű számítástechnikai- elsősorban táblázatkezelés műveleteinek ismerete
  • ·kifogástalan életvitel ellenőrzéshez való hozzájárulás

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség
  • ·közbeszerzési szakképzettség-közbeszerzési gyakorlat (eszköz- készlet és szolgáltatás megrendelés területre)

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • jó kommunikációs készség,
  • terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • jó kommunikációs készség írásban és szóban,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit
  • motivációs levelet
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatát
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványát (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2023. február 28.

 

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. március 14.

 

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2023. április 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

 

Jelentkezését a 106-SZÜ-164/20/2023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet jogi előadó beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Igazgatási és Iratkezelési Főosztály

                                             Igazgatási Osztály

Beosztás: Jogi előadó

Besorolás: RIASZ/E

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: általános

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:    

  • ·a Főigazgatóság hatáskörébe tartozó jogszabály tervezetek véleményezése
  • ·megállapodások és belső intézkedések előkészítése
  • ·személyes adat és közérdekű adat megismerésére vonatkozó megkeresések megválaszolása
  • ·jelentések összeállítása
  • ·ellenőrzések koordinálása

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság
  • ·büntetlen előélet
  • ·cselekvőképesség
  • ·jogi egyetemi végzettség
  • ·legalább középfokú „C” típusú nyelvvizsga angol nyelvből
  • ·kifogástalan életvitel ellenőrzéshez való hozzájárulás

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • ·jogi szakvizsga
  • ·a 2015. évi XLII. törvény hatálya alá tartozó rendvédelmi szerv állományának tagja
  • közigazgatási, rendvédelmi szervnél szerzett gyakorlat
  • felsőfokú „C” típusú nyelvvizsga angol nyelvből
  • RobotZsaru rendszer haladó szintű ismerete

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • jó kommunikációs készség,
  • terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét és elérhetőségeit
  • motivációs levelet
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2023. március 5.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. március 20.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2023. április 1.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését a 106-Szü-164/19/2023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Belügyi alapok
  • Belügyi alapok

     

    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság által az Európai Unió Belügyi Alapok társfinanszírozásával megvalósított projektekről bővebben itt olvashat.

     

    logo mmia pici

     

     

Hirdetmények

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság a 2005. november 1-jét követően indult eljárásokban hatósági döntéseit a jogszabályban meghatározott esetekben hirdetményi úton honlapján is közzéteszi. Amennyiben a lenti keresőbe beírt adatokkal nincs találat, kérem, kattintson a HIRDETMENY linkre és ismételje meg a keresést a megjelenő felületen.

HIRDETMENY

OIF logó nagyonnagyonkicsi

 

 

ORSZÁGOS IDEGENRENDÉSZETI FŐIGAZGATÓSÁG

OK