Bevándorlási és Állampolgársági Hivatal

Álláshirdetés (295)

Álláshirdetés

Azonosító: 106-Szü-164/74/2023.MV.

 

                                    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet gépjárművezető feladatok ellátására a következők szerint:

 

 Munkahely megnevezése:   Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                               Gazdasági Főosztály

                                               Befogadó Intézményeket Működtető Osztály

                                              

 

 

Munkakör megnevezése:  gépjárművezető

 

Foglalkoztatás jellege: határozatlan idejű, teljes munkaidős foglalkoztatás, munkavállalói jogviszony

 

Munkavégzés helye: 6422 Tompa, Szabadföld Tanya 104.

 

Munkarend: vezényelt

 

Feladatok:

 

 

Pályázati feltételek:

 

A munkakör betöltésének feltételei:

  • önálló munkavégzés

 

Előnyt jelent:

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyes adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit;
  • iskolai végzettséget, szakképesítést, -ha van - nyelvismeretet igazoló okiratok másolatát;
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele);
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul;
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.

 

A jelentkezés határideje: 2023. július 31.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. augusztus 17.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2023. szeptember 15.

 

A jelentkezés benyújtásának helye:

 

Jelentkezését a 106-Szü-164/74/2023.MV. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kell eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy. pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Azonosító: 106-Szü-164/73/2023.R.

 

                                    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet engedélyügyi főelőadó beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Budapesti és Pest Vármegyei Regionális Igazgatóság

                                            

 

Beosztás: engedélyügyi főelőadó

 

Besorolás: RIASZ/C

 

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60. vagy 1135 Budapest, Szegedi út 35-37.

 

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:    

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • felsőfokú szakképzettség,
  • egészségügyi alkalmasság,

 

 

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Robotzsaru rendszer haladó szintű ismerete,
  • kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség,
  • idegenrendészeti szakterületen szerzett tapasztalat.

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • jó kommunikációs készség,
  • terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • jó kommunikációs készség írásban és szóban,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához,

 

A jelentkezés határideje: 2023. augusztus 15.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. augusztus 20.

A munkakör betöltésének várható kezdete: 2023. szeptember 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését a 106-Szü-164/73/2023.R. azonosító feltüntetésével a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kell eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy . pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Azonosító: 106-Szü-164/72/2023.R.

 

                                    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet ügyfélszolgálati előadó beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Budapesti és Pest Vármegyei Regionális Igazgatóság

 

Beosztás: ügyfélszolgálati előadó

 

Besorolás: RIASZ B

 

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60. vagy 1135 Budapest, Szegedi út 35-37.

Munkarend: hivatali/vezényléses

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Főbb feladatok:    

  • ügyfélszolgálati feladatok ellátása, a megjelenő ügyfelek tájékoztatása,
  • az ügyfelektől kérelmek és okiratok átvétele,
  • tartózkodásra jogosító okmányok átadása az ügyfelek részére,
  • adatrögzítés, nyilvántartási rendszerek használata
  • ügyfélszolgálaton átvett kérelmek adminisztrálása.

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • magyar állampolgárság,
  • büntetlen előélet,
  • kifogástalan életvitel ellenőrzés,
  • középfokú végzettség,
  • jó kommunikációs készség magyar és angol nyelven,
  • rugalmasság, dinamikusság, felelősségtudat, terhelhetőség, tolerancia,
  • foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés,

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • terhelhetőség, stressztűrő-képesség,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • megbízhatóság.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele),
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.

 

A jelentkezés határideje: 2023. augusztus 15.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. augusztus 20.

A munkakör betöltésének kezdete legkorábban: 2023. szeptember 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését a 106-Szü-164/72/2023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Azonosító: 106-Szü-164/70/2023.R.

 

                                    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet rendszergazda feladatokat ellátó beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Informatikai Főosztály

Informatikai-üzemeltetési Osztály

 

Beosztás: rendszergazda

Besorolás: RIASZ

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Főbb feladatok:    

-          Informatikai rendszereknek a folyamatos karbantartása és üzemeltetése

-          Szerverek (főként Linux) felügyelete, hálózati eszközök felügyelete, karbantartása, ill. szükség esetén szervízelésük lebonyolítása

-          Napi rendszergazdai feladatok ellátása, hibák felderítése, teljesítményoptimalizálás

-          IT támogatás nyújtása hardveres, szoftveres kérdésekben

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság.
  • ·büntetlen előélet,
  • legalább középfokú szakirányú végzettség,
  • foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés
  • kifogástalan életvitel ellenőrzésen való megfelelés
  • rugalmasság, terhelhetőség, szociális érzékenység, nyitottság, tolerancia

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

-          felsőfokú szakirányú végzettség

-          rendészeti végzettség

-          középfokú angol nyelvtudás

-          Linux ismeret

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • terhelhetőség, stressztűrőképesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolata,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele),
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2023. július 31.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. augusztus 15.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan legkorábban: 2023. szeptember 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

 

Jelentkezését a 106-SZÜ-164/70/2023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Azonosító: 106-SZÜ-164/71/2023.R.

 

                                    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet ügyintézői feladatokat ellátó beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Informatikai Főosztály

Beosztás: ügyintéző

Besorolás: RIASZ

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Főbb feladatok:    

  • ·A mindennapi munka adminisztratív támogatása
  • ·Statisztikák, jelentések készítése, nyilvántartások vezetése
  • ·A Főigazgatóság által használt rendszerekkel kapcsolatos adminisztratív tevékenységek végzése, felhasználói jogosultságok beállítása
  • ·E-mailek, telefonhívások fogadása, megválaszolása
  • ·Felhasználók támogatása, mind a Főizgatóság dolgozói, mind pedig ügyfelei tekintetében
  • ·Projektmenedzsment – felhasználói igények, hibajelzések továbbítása a fejlesztő felé
  • ·Közbeszerzési eljárások adminisztratív előkészítésében való részvétel
  • ·Egyéb, a vezető által meghatározott feladatok végrehajtása

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság.
  • ·büntetlen előélet
  • középfokú végzettség
  • felhasználói szintű informatikai ismeretek
  • foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés
  • kifogástalan életvitel ellenőrzésen való megfelelés
  • rugalmasság, terhelhetőség, szociális érzékenység, nyitottság, tolerancia


 

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

-          rendészeti végzettség

-          középfokú angol nyelvtudás

-          felsőfokú végzettség

-          informatikai végzettség

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • terhelhetőség, stressztűrőképesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • rendszerszemléletű, analitikus gondolkodásmód
  • erős MS Office ismeretek
  • pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolata,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele),
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2023. július 31.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. augusztus 15.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan legkorábban: 2023. szeptember 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

 

Jelentkezését a 106-SZÜ-164/71/2023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Azonosító: 106-SZÜ-164/69/2023.

 

                                    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet rendvédelmi orvos beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                     

 

Beosztás: rendvédelmi orvos

Besorolás: TISZT E vagy RIASZ F

Cím: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali, teljes vagy rész munkaidőben

 

Jogviszony: határozatlan idejű, hivatásos szolgálati jogviszony, vagy rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszony

 

Ruhanorma: polgári

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

meghatározottak szerint          

 

Főbb feladatok:    

    • a személyi állomány tagjainak foglalkozásegészségügyi ellátása,

       a hivatásos állományú tagok egészségi alkalmasságvizsgálata,

       a hivatásos állományú tagok egészségügyi alapellátása, ezzel összefüggésben az ideiglenes szolgálatképtelenség orvosi elbírálása,

       a rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyban álló és munkavállaló foglalkoztatottak egészségügyi alapellátása, ezzel összefüggésben az ideiglenes keresőképtelenség orvosi elbírálása, amennyiben a foglalkoztatott háziorvosaként erre jogosult,

       a hivatásos állomány megváltozott egészségi állapotú tagjának alkalmasságát vizsgáló felülvizsgálati bizottság tevékenységében részvétel,

       a rendvédelmi szerveknél folyó egészségkárosító kockázattal járó kiképzési és egyes szolgálati feladatok végrehajtásának, a rendvédelmi szerv által szervezett hivatali, sport-, szabadidős és társadalmi rendezvények egészségügyi biztosítása

      a gépjárművezetői engedéllyel rendelkezők időszakos alkalmassági vizsgálatait első fokon ellátja

      a Személyügyi Főosztály vezetője által kiadott, a szolgálat ellátásával kapcsolatos egyéb jellegű feladatok végzése

      rendszeres együttműködés és kapcsolattartás a szervezeten belül, valamint a külső egészségügyi intézményekkel

      egészségmegőrző és egészségfejlesztési programokban való részvétel

      esetenként munkaidőn túli egészségügyi biztosításban való részvétel

 

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság
  • ·cselekvőképesség
  • ·büntetlen előélet, melyet három hónapnál nem régebbi, bejegyzés mentes erkölcsi bizonyítvánnyal kell igazolni
  • ·egyetem, általános orvosi diplomát és szakvizsgát igazoló bizonyítvány, illetve a rend- és honvédelmi orvosi alapellátás végzéséhez a 60/2003. (X.20.) ESzCsM rendeletben előírt valamely szakvizsga öt éven belül történő megszerzésének a vállalása, amennyiben azok közül jelenleg egyik sem áll rendelkezésre
  • ·érvényes működési nyilvántartás
  • ·felhasználói szintű MS Office (Word, Excel) ismeret
  • ·egészségi, pszichológiai és fizikai alkalmassági követelményeknek való megfelelés

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • ·foglalkozás-egészségügyi-, háziorvosi-, belgyógyászati-, honvéd-katasztrófa és rendvédelmi orvostan, oxiológia-sürgősségi orvostan gyakorlat, szakvizsga

 

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség
  • jó munkabíró képesség
  • empátia
  • kifogástalan életvitel
  • önálló munkavégzés
  • terhelhetőség, stressztűrő képesség
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság)
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására
  • megbízhatóság
  • problémamegoldó képesség, kezdeményezőkészség
  • pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítést, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2023. augusztus 06.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. augusztus 15.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2023. szeptember 01.

 

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

 

Jelentkezését a 106-SZÜ-164/69/2023. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A munkakörrel kapcsolatban további tájékoztatást Dr. Csire Péter r. ezredes főosztályvezető ad (telefonszáma: (06-1) 463-9272, e-mail címe: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. ).

 

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 pályázatot hirdet

a Belső Biztonsági Alap keretében megvalósítandó projekttel összefüggő tevékenységek ellátására a következők szerint:

 

 Munkahely megnevezése:   Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                               Nemzetközi Együttműködési Főosztály

Nemzetközi Kapcsolatok és Alapok Osztálya

 

Munkakör megnevezése: projektmunkatárs

Foglalkoztatás jellege: határozott idejű, teljes munkaidős foglalkoztatás, munkavállalói jogviszony

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Feladatok:    

  • európai uniós projekt szakmai koordinálása (projekt előrehaladási jelentések készítése, kapcsolattartás a projekt megvalósításában résztvevő szervezeti egységekkel, szervezetekkel, Felelős/Irányító Hatósággal, a projekt megvalósítása során felmerülő egyéb adminisztratív és szervezési feladatok ellátása)
  • pályázatírás
  • rendezvényszervezés
  • a Főigazgatóság által működtetett szakdiplomata hálózattal történő kapcsolattartás, operatív tevékenységek, a hálózat munkájának nyomon követése
  • szakmai utazások szervezése
  • szükség szerinti közreműködés a Projekt végrehajtását biztosító szerződés és megállapodás-tervezetek előkészítésében, (köz)beszerzési eljárások lefolytatásában

 

Pályázati feltételek:

  • ·magyar állampolgárság
  • ·büntetlen előélet
  • ·felsőfokú végzettség

 

A munkakör betöltésének feltételei:

  • ·foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés
  • ·középfokú „C” típusú nyelvvizsga angol nyelvből
  • ·felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
  • ·terhelhetőség, rugalmasság, önállóság
  • ·teljesítményorientált munkavégzés

 

Előnyt jelent:

  • legalább két éves projektmenedzsment tapasztalat
  • további nyelvismeret

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyes adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit;
  • motivációs levelet;
  • iskolai végzettséget, szakképesítést, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatát;
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele);
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul;
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.

 

A jelentkezés határideje: 2023. július 5.

Az elbírálás határideje: 2023. július 9.

A munkakör betöltésének legkorábbi kezdete: 2023. július 15.

 

A jelentkezés benyújtásának helye:

 

Jelentkezését a 106-Szü-164/68/2023.MV. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kell eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy . pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet jogtanácsos beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Igazgatási és Iratkezelési Főosztály

                                             Igazgatási Osztály

Beosztás: titkos ügykezelő

Besorolás: RIASZ/B

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának   

szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.) meghatározottak szerint 

 

Feladatok:    

  • ·A Főigazgatóság által kezelt minősített adatot tartalmazó iratok kezelése.
  • ·Papír alapú minősített adatot tartalmazó iratok átvétele, továbbítása, tárolása, selejtezése.
  • ·Minősített adatot tartalmazó elektronikus iratok kezelése.
  • ·Közreműködés minősített adatokkal kapcsolatos feladatok végrehajtásában.
  • ·Közreműködés nyílt iratokkal kapcsolatos iratkezelési feladatok végrehajtásában.

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság
  • ·büntetlen előélet
  • ·cselekvőképesség
  • ·középfokú végzettség
  • ·tük vizsga
  • ·nemzetbiztonsági ellenőrzéshez való hozzájárulás

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Minősített adatok kezelésével kapcsolatos tapasztalat
  • Meglévő nemzetbiztonsági ellenőrzés
  • RobotZsaru ügyviteli rendszer ismerete
  • közigazgatási, rendvédelmi szervnél szerzett gyakorlat

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • jó kommunikációs készség,
  • terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét és elérhetőségeit
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatát
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A munkakör betöltésének feltétele három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele). További feltétel a nemzetbiztonsági szolgálatokról szóló 1995. évi CXXV. törvény 67-71. § szerinti nemzetbiztonsági ellenőrzés eredményes lefolytatása.

 

 

A jelentkezés határideje: 2023. július 30.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. augusztus 04.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2023. augusztus 15.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

 

Jelentkezését az azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

 

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet osztályvezető beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Igazgatási és Iratkezelési Főosztály

                                             Iratkezelési Osztály

Beosztás: Osztályvezető

Besorolás: RIASZ/osztályvezető

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: általános

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:    

 

Az osztályvezető felel az Iratkezelési Osztály tevékenységének irányítása mellett az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság iratkezelési tevékenységének szakmai irányításáért, az iratkezeléssel kapcsolatban felmerült problémák megoldásáért, a szükséges egyeztetési folyamatok végrehajtásáért. Az osztályvezető önállóan előkészíti a szükséges szabályozó és egyéb iratokat, vezeti a szükséges nyilvántartásokat és szervezi az osztály napi munkavégzését. Az osztályvezető kapcsolatot tart a Főigazgatóságon belül és azon kívül az iratkezeléssel összefüggő kérdésekben.

 

A beosztás - megfelelő végzettség esetén - hivatásos jogviszony keretében is betölthető.

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság
  • ·büntetlen előélet
  • ·cselekvőképesség
  • ·felsőfokú végzettség
  • ·legalább középfokú „C” típusú nyelvvizsga angol nyelvből
  • ·kifogástalan életvitel ellenőrzéshez való hozzájárulás

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • vezetői beosztásban szerzett gyakorlat
  • közigazgatási, rendvédelmi szervnél szerzett gyakorlat
  • RobotZsaru rendszer haladó szintű ismerete
  • ·a 2015. évi XLII. törvény hatálya alá tartozó rendvédelmi szerv állományának tagja
  • ·TÜK vizsga
  • ·minősített adatkezelés területén szerzett tapasztalat

 

 

Elvárt kompetenciák:

Az osztályvezető felel az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság iratkezelési tevékenységének szakmai irányításáért, kapcsolatot tart a Főigazgatóságon belül és azon kívül az iratkezeléssel összefüggő kérdésekben. Erre tekintettel a meghirdetett állás betöltéséhez szükséges

  • együttműködő képesség,
  • jó kommunikációs készség,
  • terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét és elérhetőségeit
  • motivációs levelet
  • iskolai végzettséget, szakképesítés igazoló okiratok másolata
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2023. július 10.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. július 17.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2023. augusztus 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését a 106-Szü-164/66/2023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet jogi előadó beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Igazgatási és Iratkezelési Főosztály

                                             Igazgatási Osztály

Beosztás: Jogi előadó - pályakezdő jogász

Besorolás: RIASZ/E

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: általános

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.) meghatározottak szerint 

 

Feladatok:    

  • ·a Főigazgatóság hatáskörébe tartozó jogszabály tervezetek véleményezése
  • ·megállapodások és belső intézkedések előkészítése
  • ·személyes adat és közérdekű adat megismerésére vonatkozó megkeresések megválaszolása
  • ·jelentések összeállítása
  • ·ellenőrzések koordinálása

 

A sikeres pályázónak lehetősége lesz a közigazgatási és rendészeti igazgatási területen jártasságra szert tenni, a szakvizsga letételéhez szükséges gyakorlati időt megszerezni. Az ellátandó feladatok magukban foglalják a jogszabályalkotással kapcsolatos általános feladatokat, valamint lehetőséget biztosítanak átfogó, több szakterületet is érintő szabályozási és szervezési tapasztalatok megszerzését.

 

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság
  • ·büntetlen előélet
  • ·cselekvőképesség
  • ·jogi egyetemi végzettség
  • ·legalább középfokú „C” típusú nyelvvizsga angol nyelvből
  • ·kifogástalan életvitel ellenőrzéshez való hozzájárulás

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • közigazgatási, rendvédelmi szervnél szerzett gyakorlat
  • felsőfokú „C” típusú nyelvvizsga angol nyelvből
  • RobotZsaru rendszer haladó szintű ismerete
  • ·a 2015. évi XLII. törvény hatálya alá tartozó rendvédelmi szerv állományának tagja

 

Elvárt kompetenciák:

  • vezetői irányítás mellett önálló munkavégzés
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására, minőségorientáció
  • jó kommunikációs készség,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét és elérhetőségeit
  • motivációs levelet
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2023. július 10.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. július 17.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2023. augusztus 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését a 106-Szü-164/65/2023.R azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Belügyi alapok
  • Belügyi alapok

     

    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság által az Európai Unió Belügyi Alapok társfinanszírozásával megvalósított projektekről bővebben itt olvashat.

     

    logo mmia pici

     

     

Hirdetmények

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság a 2005. november 1-jét követően indult eljárásokban hatósági döntéseit a jogszabályban meghatározott esetekben hirdetményi úton honlapján is közzéteszi. Amennyiben a lenti keresőbe beírt adatokkal nincs találat, kérem, kattintson a HIRDETMENY linkre és ismételje meg a keresést a megjelenő felületen.

HIRDETMENY

OIF logó nagyonnagyonkicsi

Tisztelt Érdeklődő!

 

Tájékoztatjuk, hogy a harmadik országbeli állampolgárok beutazására és tartózkodására vonatkozó új idegenrendészeti jogszabály átmeneti rendelkezései alapján ha Ön Magyarországon a korábbi jogszabály alapján már érvényes tartózkodási engedéllyel rendelkezik, az új idegenrendészeti jogszabály szerinti jogcímek valamelyikén kérelmezheti a tartózkodási engedélye kiadását. Felhívjuk a figyelmet, hogy kizárólag tartózkodási engedély kiadása kérelmezhető jelenleg személyesen és az Enter Hungary rendszeren keresztül, függetlenül a meglévő érvényes engedélytől. A tartózkodási engedély meghosszabbítása az átmeneti szabályok szerint nem lehetséges. A tartózkodási engedély kiadása iránti kérelmet legkorábban a tartózkodási engedély lejárta előtt 45 nappal nyújthatja be. Ha 2024. március 1. és április 1. között jár le, a tartózkodási engedély kiadása iránti kérelmet legkésőbb a tartózkodási engedély érvényességi idejének utolsó napján kell benyújtania.

 

Részletek és további információk ide kattintva érhetőek el : Átmeneti szabályok (gov.hu)

 

 

OK