Bevándorlási és Állampolgársági Hivatal

Sajto

E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Irattáros (05. 20.)

Azonosító: 106-SZÜ-276/32/2024.R.

 

                                    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság felvételt hirdet irattáros beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                           Igazgatási és Iratkezelési Főosztály

                                           Iratkezelési Osztály

 

Beosztás: irattáros

 

Besorolás: RIASZ/B

 

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

 

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozott idejű, rendvédelmi igazgatási (1 évre, legfeljebb várhatóan 2026.10.31-ig)

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának   

szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.) meghatározottak szerint (havi bruttó 350 000 Ft - 620 000Ft)

 

Feladatok:    

Közreműködés a Főigazgatóság irattárainak működtetésében.

Papír alapú iratok rendszerezése, nyilvántartása, tárolása, selejtezése.

Papír alapú iratok gyakori mozgatása.

Egyéb, az irattárak működtetésével kapcsolatos adminisztratív feladatok.

 

A beosztás betöltésének követelményei:

magyar állampolgárság

büntetlen előélet

cselekvőképesség

középfokú végzettség

foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

Irattári tapasztalat

RobotZsaru ügyviteli rendszer ismerete

Közigazgatási, rendvédelmi szervnél szerzett iratkezelési gyakorlat

 

Elvárt kompetenciák:

együttműködő képesség,

jó kommunikációs készség,

fizikai terhelhetőség,

figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét és elérhetőségeit

iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatát

a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul

a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A munkakör betöltésének feltétele három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele). További feltétel a nemzetbiztonsági szolgálatokról szóló 1995. évi CXXV. törvény 67-71. § szerinti nemzetbiztonsági ellenőrzés eredményes lefolytatása.

 

A jelentkezés határideje: 2024. május 20.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2024. május 30.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2024. június 1.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

 

Jelentkezését a 106-SZÜ-276/32/2024.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.  e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket tájékoztatjuk.

 

Ügyfélszolgálati előadó RIASZ (05. 31.)

Azonosító: 106-Szü-276/31/2024.R

 

                                    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság felvételt hirdet ügyfélszolgálati előadó beosztás betöltésére

 

Munkahely megnevezése:   Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

Menekültügyi Igazgatóság

Befogadó Intézmények Szakmai Irányító Osztálya

 

Beosztás: ügyfélszolgálati előadó

 

Besorolás: RIASZ B

 

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

 

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozatlan  idejű

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:

ügyfélszolgálati feladatok ellátása, a megjelenő és telefonos ügyfelek tájékoztatása

az ügyfelektől kérelmek és okiratok átvétele

tartózkodásra és külföldre utazásra jogosító okmányok átadása az ügyfelek részére

adatbázisok kezelése

kapcsolattartás más szervezeti egységekkel és más hatóságokkal, rendvédelmi szervekkel

adminisztrációs feladatok

iratok szkennelése, másolása

iratanyagok iktatása, expediálása

irattári feladatok ellátása;

 

A beosztás betöltésének követelményei:

magyar állampolgárság.

büntetlen előélet,

cselekvőképesség,

legalább középfokú végzettség

vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség a munkába állást megelőzően

foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés

kifogástalan életvitel ellenőrzésben való megfelelés,

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

felsőfokú végzettség

rendvédelmi szervnél szerzett gyakorlat

ügyfélszolgálati munkakörben szerzett tapasztalat

arab, pastu, dari, fárszi, urdu nyelv vagy egyéb ismerete

 

Elvárt kompetenciák:

aktív, tárgyalóképes angol nyelvismeret

felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek

megbízhatóság, precizitás

jó kommunikációs és problémamegoldó készség

gyors döntési és jó helyzetfelismerő képesség

nagyfokú felelősségérzet

önállóan és csapatban is jó teljesítmény, alkalmazkodás

magas fokú terhelhetőség

tolerancia és ügyfélorientált szemléletmód

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit;

motivációs levelet;

iskolai végzettséget, szakképesítést, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatát;

három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele);

a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul;

a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.

 

A jelentkezés határideje: 2024. május 10.

Az elbírálás határideje: 2024. május 20.

A munkakör betöltésének legkorábbi kezdete: 2024. június 1.

 

A jelentkezés benyújtásának helye:

 

Jelentkezését a 106-Szü-276/31/2024.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kell eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy . pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket tájékoztatjuk.

 

Hatósági Ellenőrzési Osztály - főreferens (05. 31.)

Azonosító: 106-Szü-276/30/2024.H.

 

                                    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság felvételt hirdet hatósági ellenőrzési feladatokat ellátó beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Budapesti és Pest Vármegyei Regionális Igazgatóság

                                             Hatósági Ellenőrzési Osztály

 

Beosztás: főreferens

 

Besorolás: TISZT/D 

 

Cím: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

 

Munkarend: vezényléses

 

Jogviszony: határozatlan idejű, hivatásos jogviszony

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

Főbb feladatok:

helyszíni ellenőrzés keretében ellenőrzi a külföldiek tartózkodási helyével, foglalkoztatásával, családi körülményeivel stb. kapcsolatban a tartózkodási jogosultság megszerzéséhez szolgáltatott adatok, illetve csatolt okiratok valóságtartalmát;

részt vesz az illegális migráció elleni komplex ellenőrzésekben, az idegenrendészeti ellenőrzést a társszervekkel együtt végrehajtja;

előkészíti, megszervezi és végrehajtja a megkeresésben szereplő cím ellenőrzését;

a helyszínen a meghallgatott személlyel jegyzőkönyvet vesz fel, fényképfelvételt készít;

szükség esetén szakértőt hallgat meg vagy rendel ki;

az ellenőrzés során feltárt hiányosságok megszüntetésére, további intézkedésekre javaslatot tesz;

az ellenőrzés eredményéről, megállapításáról jelentést készít.

 

A beosztás betöltésének követelményei:

magyar állampolgárság;

büntetlen előélet;

cselekvőképesség;

felsőfokú végzettség;

felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek;

legalább középfokú angol vagy német nyelvismeret;

vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség a munkába állást megelőzően;

kifogástalan életvitel ellenőrzéshez való hozzájárulás;

a 2015. évi XLII. törvény hatálya alá tartozó rendvédelmi szerv állományának tagja, a 30/2015. (VI. 16.) BM rendelet 9. mellékletében feltüntetett végzettséggel rendelkezik;

egészségügyi, pszichikai és fizikai alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés.

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség;

felsőfokú angol nyelvismeret;

további nyelvismeret.

 

Elvárt kompetenciák:

együttműködő képesség;

terhelhetőség, stressztűrő képesség;

figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására;

megbízhatóság;

problémamegoldó képesség, kezdeményezőkészség;

jó kommunikációs készség írásban és szóban;

pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit;

motivációs levelet;

iskolai végzettséget, szakképesítést, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatát;

három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványát (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele);

a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul;

a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.

 

A jelentkezés határideje: 2024. május 31.

Az elbírálás határideje: 2024. június 15.

A munkakör betöltésének legkorábbi kezdete: 2024. július 1.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

 

Jelentkezését a 106-Szü-276/30/2024.H. azonosító feltüntetésével az allashirdetes30@oif.gov.hu e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket tájékoztatjuk.

 

Ügyfélszolgálati előadó RIASZ B (05. 31.)

Azonosító: 106-Szü-276/29/2024.R.

 

                                    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság felvételt hirdet ügyfélszolgálati előadó beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Budapesti és Pest Vármegyei Regionális Igazgatóság

 

Beosztás: ügyfélszolgálati előadó

 

Besorolás: RIASZ B

 

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60. vagy 1135 Budapest, Szegedi út 35-37.

 

Munkarend: hivatali/vezényléses

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Főbb feladatok:    

ügyfélszolgálati feladatok ellátása, a megjelenő ügyfelek tájékoztatása,

az ügyfelektől kérelmek és okiratok átvétele,

tartózkodásra jogosító okmányok átadása az ügyfelek részére,

adatrögzítés, nyilvántartási rendszerek használata

ügyfélszolgálaton átvett kérelmek adminisztrálása.

 

A beosztás betöltésének követelményei:

magyar állampolgárság,

büntetlen előélet,

kifogástalan életvitel ellenőrzés,

középfokú végzettség,

jó kommunikációs készség magyar és angol nyelven,

rugalmasság, dinamikusság, felelősségtudat, terhelhetőség, tolerancia,

foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés,

felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek,

vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítése,

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

további (különösen angol, orosz), illetve magasabb szintű aktív nyelvismeret,

ügyfélszolgálati munkakörben szerzett tapasztalat.

 

Elvárt kompetenciák:

együttműködő képesség,

terhelhetőség, stressztűrő-képesség,

problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,

pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,

minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),

megbízhatóság.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,

motivációs levelet,

iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata,

három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele),

a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,

a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.

 

A jelentkezés határideje: 2024. május 31.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2024. június 14.

A munkakör betöltésének kezdete legkorábban: 2024. július 1.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

 

Jelentkezését a 106-Szü-276/29/2024.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket tájékoztatjuk.

 

Belügyi alapok
  • Belügyi alapok

     

    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság által az Európai Unió Belügyi Alapok társfinanszírozásával megvalósított projektekről bővebben itt olvashat.

     

    logo mmia pici

     

     

Hirdetmények

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság a 2005. november 1-jét követően indult eljárásokban hatósági döntéseit a jogszabályban meghatározott esetekben hirdetményi úton honlapján is közzéteszi. Amennyiben a lenti keresőbe beírt adatokkal nincs találat, kérem, kattintson a HIRDETMENY linkre és ismételje meg a keresést a megjelenő felületen.

HIRDETMENY

OIF logó nagyonnagyonkicsi

Tisztelt Érdeklődő!

 

Tájékoztatjuk, hogy a harmadik országbeli állampolgárok beutazására és tartózkodására vonatkozó új idegenrendészeti jogszabály átmeneti rendelkezései alapján ha Ön Magyarországon a korábbi jogszabály alapján már érvényes tartózkodási engedéllyel rendelkezik, az új idegenrendészeti jogszabály szerinti jogcímek valamelyikén kérelmezheti a tartózkodási engedélye kiadását. Felhívjuk a figyelmet, hogy kizárólag tartózkodási engedély kiadása kérelmezhető jelenleg személyesen és az Enter Hungary rendszeren keresztül, függetlenül a meglévő érvényes engedélytől. A tartózkodási engedély meghosszabbítása az átmeneti szabályok szerint nem lehetséges. A tartózkodási engedély kiadása iránti kérelmet legkorábban a tartózkodási engedély lejárta előtt 45 nappal nyújthatja be. Ha 2024. március 1. és április 1. között jár le, a tartózkodási engedély kiadása iránti kérelmet legkésőbb a tartózkodási engedély érvényességi idejének utolsó napján kell benyújtania.

 

Részletek és további információk ide kattintva érhetőek el : Átmeneti szabályok (gov.hu)

 

 

OK