Igazgatási ügyintéző (01.10.)
Azonosító: 106-Szü-276/80/2024.R
Az Országos Idegenrendészeti
Főigazgatóság
felvételt
hirdet igazgatási ügyintéző (jogi asszisztens) beosztás betöltésére
Munkahely
megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság
Jogi
és Adminisztrációs Igazgatóság
Igazgatási
és Iratkezelési Főosztály
Igazgatási
Osztály
Beosztás:
igazgatási ügyintéző (jogi asszisztens)
Besorolás:
RIASZ/B
Munkavégzés
helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.
Munkarend: általános
Jogviszony: határozott
idejű (2026. október 15-ig, ezt követően határozatlan idejűvé módosítható), rendvédelmi
igazgatási
Bérezés, egyéb juttatások: a
rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati
viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.) meghatározottak szerint
(tapasztalat és végzettség függvényében bruttó 350.000 - 500.000 Ft között)
Feladatok:
-
az
Igazgatási Osztály feladatkörébe tartozó, felsőfokú végzettséget nem igénylő
feladatok ellátása, így különösen:
- érdemi
ügyintézést nem igénylő megkeresések megválaszolása
- adatszolgáltatások
előkészítése, koordinálása
- adminisztrációs
feladatok ellátása
- helyettesítés keretében eseti jelleggel titkársági
feladatok ellátásában való közreműködés
A beosztás
betöltésének követelményei:
-
magyar
állampolgárság
-
büntetlen
előélet
-
cselekvőképesség
-
középfokú végzettség
A beosztás
betöltéséhez előnyt jelent:
-
közigazgatási,
rendvédelmi szervnél szerzett gyakorlat
-
jogi
asszisztens végzettség
-
középfokú
„C” típusú nyelvvizsga angol nyelvből
-
RobotZsaru rendszer
ismerete
-
TÜK vizsga
Elvárt
kompetenciák:
-
figyelem a
feladatok határidőben történő végrehajtása során,
-
minőségorientáció
(szabálykövetés, alaposság),
-
problémamegoldó
képesség, kezdeményező készség,
-
együttműködő
képesség,
-
jó kommunikációs
készség,
-
terhelhetőség,
kiváló stressz tűrő képesség,
-
határozott
fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
-
újításokra
nyitott, kreatív személyiség.
A
jelentkezőnek be kell nyújtania:
-
részletes
szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai
végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét és elérhetőségeit
-
motivációs
levelet
-
iskolai
végzettséget, szakképesítést, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata
-
a jelentkező nyilatkozata arról, hogy
a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással
összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
-
kiválasztás
esetén három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány
A
jelentkezés határideje: 2025. január 10.
A jelentkezés elbírálásának
határideje: 2025. január 20.
A munkakör
betöltésének kezdete várhatóan: azonnal
A
jelentkezés benyújtásának helye és módja:
Jelentkezését a 106-Szü-276/80/2024.R azonosító feltüntetésével az allahirdetes80@oif.gov.hu e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.
A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.
A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.