A Főigazgatóság telefonos ügyfélszolgálata
Az Európai Unió támogatásával és Európai Integrációs Alap 2013. évi programjának társfinanszírozásával megvalósuló
"A Hivatal infokommunikációs szolgáltatásainak megújítása" című projektje keretében,
2014. szeptember 1-jével kezdte meg működését a Főigazgatóság Call Centere.
Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság telefonos ügyfélszolgálata
a +36 1 463 92 92 telefonszámon
hétfő - csütörtök 8:00-16:00 között,
pénteken 8:00-13:30 között érhető el.
A Call Center elsődleges feladata, hogy megfelelő tájékoztatást nyújtson az érdeklődőknek az egyes eljárástípusok közötti eligazodásban, valamint – igény esetén, célzott tájékoztatással – segítséget nyújtson a sikeres társadalmi integrációhoz. A telefonos ügyfélszolgálaton magyar és angol nyelven kaphatnak általános információkat az érdeklődők.
Kérjük Tisztelt Ügyfeleinket, hogy – folyamatban lévő üggyel kapcsolatos megkeresés esetén – a minél gyorsabb ügyintézés érdekében, készítsék elő az ügyfél nevét, születési dátumát, illetve adják meg az ügyben eljáró szervezeti egység nevét.
Kérjük, Ön is ossza meg velünk észrevételeit, javaslatait a szolgáltatással kapcsolatban a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen.