Tájékoztató eügyintézés
Tisztelt Ügyfelünk!
Az Országos
Idegenrendészeti Főigazgatóság (a továbbiakban: Főigazgatóság) elektronikus
ügyintézést biztosító felülete, az EnterHungary felület működésének általános feltételeit szabályozó
Szolgáltatási Szabályzat 2024. november 10. napján lépett hatályba.
A Szabályzat
tartalmazza többek között a felület igénybevételére vonatkozó általános
feltételeket, felsorolja, hogy milyen kérelmeket lehet benyújtani a felületen,
tartalmazza a működés technikai feltételeit, valamint az adatkezelésre, a
panaszkezelésre és kapcsolattartásra vonatkozó szabályokat is.
A Szabályzat
tartalmazza továbbá az EnterHungary felületen megadott, oda feltöltött adatok
törlésének rendjét, ennek érdekében a Főigazgatóság törli
a) azon felhasználói fiókokat, melyekből a regisztrációt követő 90 nap
elteltével sem került sor kérelem benyújtására;
b) azon ügyek mellékleteit – ide értve a feltöltött mellékleteket és az OIF
által küldött küldeményeket is –, melyekben az ügy lezárását követő 180 nap
elteltével nem került sor az Enter Hungary felületen dokumentum benyújtására az
ügyfél által, vagy eljárási cselekmény rögzítésére az OIF által.
Az OIF a
törlésről az Ügyfelet első alkalommal a törlést megelőzően 15 nappal, második
alkalommal 5 nappal értesíti. A törlés automatikusan történik amennyiben a
törlési feltéteknek a fiók megfelel, így azt elhalasztani, megakadályozni nem
lehet. A
fiók törlését követően nincs akadálya ugyanazon e-mail címről új fiók
létrehozásának.
A Szabályzat
megtalálható az alábbi linken és az Enter Hungary oldalon is
elérhető.
A
Szolgáltatási Szabály elfogadása az EnterHungary felület használatának
feltétele, ezért kérjük, hogy az EnterHungary felület használata előtt azt
áttekinteni szíveskedjék.
ORSZÁGOS IDEGENRENDÉSZETI
FŐIGAZGATÓSÁG