Tájékoztatók
Tájékoztató eügyintézés

Tájékoztató eügyintézés


Tisztelt Ügyfelünk!

 

 

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság (a továbbiakban: Főigazgatóság) elektronikus ügyintézést biztosító felülete, az EnterHungary felület  működésének általános feltételeit szabályozó Szolgáltatási Szabályzat 2024. november 10. napján lépett hatályba.

 

A Szabályzat tartalmazza többek között a felület igénybevételére vonatkozó általános feltételeket, felsorolja, hogy milyen kérelmeket lehet benyújtani a felületen, tartalmazza a működés technikai feltételeit, valamint az adatkezelésre, a panaszkezelésre és kapcsolattartásra vonatkozó szabályokat is.

 

A Szabályzat tartalmazza továbbá az EnterHungary felületen megadott, oda feltöltött adatok törlésének rendjét, ennek érdekében a Főigazgatóság törli

a) azon felhasználói fiókokat, melyekből a regisztrációt követő 90 nap elteltével sem került sor kérelem benyújtására;

b) azon ügyek mellékleteit – ide értve a feltöltött mellékleteket és az OIF által küldött küldeményeket is –, melyekben az ügy lezárását követő 180 nap elteltével nem került sor az Enter Hungary felületen dokumentum benyújtására az ügyfél által, vagy eljárási cselekmény rögzítésére az OIF által.

 

Az OIF a törlésről az Ügyfelet első alkalommal a törlést megelőzően 15 nappal, második alkalommal 5 nappal értesíti. A törlés automatikusan történik amennyiben a törlési feltéteknek a fiók megfelel, így azt elhalasztani, megakadályozni nem lehet. A fiók törlését követően nincs akadálya ugyanazon e-mail címről új fiók létrehozásának.

 

A Szabályzat megtalálható az alábbi linken és az Enter Hungary oldalon is elérhető.

 

A Szolgáltatási Szabály elfogadása az EnterHungary felület használatának feltétele, ezért kérjük, hogy az EnterHungary felület használata előtt azt áttekinteni szíveskedjék.

 

 

ORSZÁGOS IDEGENRENDÉSZETI FŐIGAZGATÓSÁG

 

Utoljára szerkesztve: 2024.12.09. 20:39