
Adminisztratív előadó
Azonosító: 106-Szü-1483/4/ 2025.R.
Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság
felvételt hirdet igazgatási előadó beosztás betöltésére
Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság
Idegenrendészeti Igazgatóság
Vízum Osztály
Beosztás: adminisztratív előadó
Besorolás: RIASZ B
Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.
Munkarend: hivatali
Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási
Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának
szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)
meghatározottak szerint
Főbb feladatok:
titkársági feladatok ellátása,
más szervezeti egységek közötti kapcsolattartás, koordináció,
adatrögzítés, nyilvántartási rendszerek használata,
ügyfélszolgálaton/elektronikusan átvett kérelmek adminisztrálása.
iratanyagok küldésének nyomon követése
szükség szerint átiratok szerkesztése
iratkezelés, irattározás
A beosztás betöltésének követelményei:
magyar állampolgárság,
büntetlen előélet,
cselekvőképesség,
kifogástalan életvitel ellenőrzésben való megfelelés,
középfokú végzettség,
jó kommunikációs készség,
rugalmasság, dinamikusság, felelősségtudat, terhelhetőség, tolerancia,
foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés,
felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek,
A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:
angol nyelvismeret,
Robotzsaru rendszer ismerete,
excel ismeret,
Elvárt kompetenciák:
együttműködő képesség,
terhelhetőség, stressztűrő-képesség,
problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
megbízhatóság.
A jelentkezőnek be kell nyújtania:
részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
motivációs levelet,
iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata,
három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele),
a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.
A jelentkezés határideje: 2025. március 02.
A jelentkezés elbírálásának határideje: 2025. március 14.
A munkakör betöltésének kezdete legkorábban: 2025. április 01.
A jelentkezés benyújtásának helye és módja:
Jelentkezését a 106-Szü-1483/4/2025.R. azonosító feltüntetésével az allashirdetes4@oif.gov.hu e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.
A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.
A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.