Álláshirdetések
Adminisztratív előadó

Adminisztratív előadó

Azonosító: 106-Szü-1483/4/ 2025.R.

 

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

felvételt hirdet igazgatási előadó beosztás betöltésére

 

Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

Idegenrendészeti Igazgatóság

Vízum Osztály

 

Beosztás: adminisztratív előadó

 

Besorolás: RIASZ B      

 

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

meghatározottak szerint 

 

Főbb feladatok:    

titkársági feladatok ellátása,

más szervezeti egységek közötti kapcsolattartás, koordináció,

adatrögzítés, nyilvántartási rendszerek használata,

ügyfélszolgálaton/elektronikusan átvett kérelmek adminisztrálása.

iratanyagok küldésének nyomon követése

szükség szerint átiratok szerkesztése

iratkezelés, irattározás

 

A beosztás betöltésének követelményei:

magyar állampolgárság,

büntetlen előélet,

cselekvőképesség,

kifogástalan életvitel ellenőrzésben való megfelelés,

középfokú végzettség,

jó kommunikációs készség,

rugalmasság, dinamikusság, felelősségtudat, terhelhetőség, tolerancia,

foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés,

felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek,

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

angol nyelvismeret,

Robotzsaru rendszer ismerete,

excel ismeret,

 

Elvárt kompetenciák:

együttműködő képesség,

terhelhetőség, stressztűrő-képesség,

problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,

pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,

minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),

megbízhatóság.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,

motivációs levelet,

iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata,

három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele),

a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,

a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.

 

A jelentkezés határideje: 2025. március 02.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2025. március 14.

A munkakör betöltésének kezdete legkorábban: 2025. április 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését a 106-Szü-1483/4/2025.R. azonosító feltüntetésével az allashirdetes4@oif.gov.hu e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

 

 

Utoljára szerkesztve: 2025.02.05. 11:05