Álláshirdetések
Ügykezelő előadó Pécs

Ügykezelő előadó Pécs



Azonosító: 106-SZÜ-1483/7/2025.

                                    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet előadói (iktatás, ügykezelés) beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Dél-dunántúli Regionális Igazgatóság

 

Beosztás: ügykezelő előadó

 

Besorolás: RIASZ B

 

Cím: 7623 Pécs, Csend utca 3.

 

Munkarend: vezényléses

 

Jogviszony: határozott idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.) meghatározottak szerint         

 

Főbb feladatok:    

-          Beérkező küldemények érkeztetése, kimenő iratok expediálása, postázása, iktatás,

-          Irattárazási, iratkezelési feladatok ellátása,

-          iratok digitalizálása,

-          a regionális igazgatóság kezelésében lévő nyilvántartások, adatbázisok kezelése,

-          ügyfelekkel kapcsolattartás szóban, vagy írásban.

 

A beosztás betöltésének követelményei:

-          magyar állampolgárság.

-          büntetlen előélet,

-          középfokú végzettség

-          foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés

-          felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

-          RZS rendszer ismerete

-          Nova Irat és NOVA Vezetői modul ismerete

 

Elvárt kompetenciák:

-          együttműködő képesség,

-          terhelhetőség, stressztűrő képesség,

-          minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),

-          figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,

-          megbízhatóság,

-          problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,

-          pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,

-          újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

-          részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,

-          motivációs levelet,

-          iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata,

-          három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)

-          a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul

-          a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2025. március 16.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2025. április 1.

A munkakör betöltésének kezdete legkorábban: 2025. április 20.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését az azonosító feltüntetésével az allashirdetes7@oif.gov.hu  e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Utoljára szerkesztve: 2025.02.10. 12:38