
Ügykezelő előadó Pécs
Azonosító: 106-SZÜ-1483/7/2025.
Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság
felvételt hirdet előadói (iktatás, ügykezelés) beosztás betöltésére
Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság
Dél-dunántúli Regionális Igazgatóság
Beosztás: ügykezelő előadó
Besorolás: RIASZ B
Cím: 7623 Pécs, Csend utca 3.
Munkarend: vezényléses
Jogviszony: határozott idejű, rendvédelmi igazgatási
Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.) meghatározottak szerint
Főbb feladatok:
- Beérkező küldemények érkeztetése, kimenő iratok expediálása, postázása, iktatás,
- Irattárazási, iratkezelési feladatok ellátása,
- iratok digitalizálása,
- a regionális igazgatóság kezelésében lévő nyilvántartások, adatbázisok kezelése,
- ügyfelekkel kapcsolattartás szóban, vagy írásban.
A beosztás betöltésének követelményei:
- magyar állampolgárság.
- büntetlen előélet,
- középfokú végzettség
- foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés
- felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:
- RZS rendszer ismerete
- Nova Irat és NOVA Vezetői modul ismerete
Elvárt kompetenciák:
- együttműködő képesség,
- terhelhetőség, stressztűrő képesség,
- minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
- figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
- megbízhatóság,
- problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
- pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
- újításokra nyitott, kreatív személyiség.
A jelentkezőnek be kell nyújtania:
- részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
- motivációs levelet,
- iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata,
- három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
- a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
- a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához
A jelentkezés határideje: 2025. március 16.
A jelentkezés elbírálásának határideje: 2025. április 1.
A munkakör betöltésének kezdete legkorábban: 2025. április 20.
A jelentkezés benyújtásának helye és módja:
Jelentkezését az azonosító feltüntetésével az allashirdetes7@oif.gov.hu e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.
A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.
A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.