Álláshirdetések
Titkársági/igazgatási előadó (12.29.)

Titkársági/igazgatási előadó (12.29.)

Azonosító: 106-Szü-276/77/2024.R.

                                   

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

felvételt hirdet titkársági/igazgatási előadó beosztás betöltésére

 

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                               Nemzetközi Együttműködési Főosztály

                                               Nemzetközi Kapcsolatok Osztálya

 

Beosztás: előadó (titkársági/igazgatási)

 

Besorolás: RIASZ B  

 

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

 

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozott idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.) meghatározottak szerint   

 

Főbb feladatok:    

  • titkársági feladatok ellátása,
  • más szervezeti egységek közötti kapcsolattartás, koordináció,
  • adatrögzítés, nyilvántartási rendszerek használata,
  • elektronikusan átvett kérelmek adminisztrálása,
  • iratanyagok küldésének/fogadásának nyomon követése,
  • átiratok készítése, szerkesztése. 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • magyar állampolgárság,
  • büntetlen előélet,
  • cselekvőképesség,
  • kifogástalan életvitel ellenőrzésben való megfelelés,
  • középfokú végzettség,
  • jó kommunikációs készség,
  • rugalmasság, dinamikusság, felelősségtudat, terhelhetőség, tolerancia,
  • foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés,
  • felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek. 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

·         angol nyelvismeret,

·         Robotzsaru rendszer ismerete,

·         koordinációval, rendezvényszervezéssel kapcsolatos korábbi tapasztalat,

·         kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség.

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • terhelhetőség, stressztűrő képesség,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • megbízhatóság. 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget igazoló okiratok másolatát,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele),
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a benyújtott anyagban foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához. 

A jelentkezés határideje: 2024. december 29.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2025. január 14.

A munkakör betöltésének kezdete legkorábban: 2025. január 15.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését a 106-Szü-276/77/2024.R. azonosító feltüntetésével az allashirdetes77@oif.gov.hu e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

 

Utoljára szerkesztve: 2024.12.03. 15:38